Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|10 въпроса, които задължително трябва да зададете на клиентите си
Обратната връзка с клиентите е неизчерпаем източник на идеи, възможности и подобрения. За да се случи това трябва да умеете да вслушвате и осмисляте техните думи. Много често компаниите обаче задават не въпросите, от които ще имат полза, а които са им удобни.
1. Какво ви привлече към нас и нашите продукти? Отговорът на този въпрос ще ви помогне да си изградите реална представа за това как ви виждат на пазара и кои са продуктите, които се харесват на клиентите ви.
2. Какво бихте правили, ако не бяхме тук? Това може да ви даде представа за стойността, която имате като доставчик.
3. Можете ли да посочите един конкретен човек, който ви е впечатлил в нашата организация? Така, обективно ще излязат на преден план шампионите във вашата фирма, които не сте забелязали, че градят по най-успешният начин имиджа на фирмата. Ако клиентите обаче не могат да назоват никой, това достатъчно красноречиво говори за начина, по който хората ви работят с клиентите.
4. Кое е това нещо, което можем да направим по-добре? Само едно нещо - това може да се открои сред приоритетите ви.
5. Защо купувате от нас? Това подчертава силните страни - някои от които, може да не сте знаели досега. (Внимавайте как ще прозвучи този въпрос обаче. Не трябва да звучи така, все едно се съмнявате в себе си.)
6. Ако някоя международна компания управляваше бизнеса ни, как щеше да изглежда той според вас? Това ви дава възможност да се сравните с наистина големите във вашия бранш.
7. Посочете едно нещо, което правим или не правим и което ви дразни. Отговорът на този въпрос ще е повече от ясен за бъдещ курс на промяна.
8. От кого можем да се поучим? Това ви помага да определите конкурентите, които вашите клиенти възприемат като модели за подражание.
9. Какво бихте казали на някой, който ви попита за нас? Слушайте внимателно, може да се окаже, че следващия път няма нужда да плащате на рекламна агенция за нов слоган.
10. Какво е това нещо, което никога не трябва да спираме да правим? Този отговор ви казва какво те наистина оценяват у вас.
Има и един допълнителен въпрос: Напълно доволни ли сте от нас? На него може да се отговори само с „да“ или „не“ и да получите най-ценната информация. Най-важното е да не спирате да питате. Още по-важното е да слушате внимателно отговорите и да си извадите важните поуки.
Източник: Management Issues
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.