Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|10 марки, застрашени от изчезване през 2015 г.
Всяка година американската изследователска корпорация от щата Делауер 24/7 Wall. St. съставя списък на 10-те най-големи марки в САЩ, застрашени от изчезване до края на следващата календарна година. През 2014 г. тя представи антикласацията си за шести пореден път.
Някои от посочените марки в списъка имат трайно намаляващи приходи. Интересът към тях спада заради пренасочване към конкуренцията. Други губят от инвестицията в продукти, за които са се надявали да бъдат хитови.
„Преглеждайки посочените в списъка от миналата година виждаме, че някои действително са изчезнали, а други са били лоша прогноза.(...) След 5 години предсказания се гордеем с резултата. От всичките 49 компании, посочвани в списъците ни, 24 са изчезнали. Имайки предвид, че са избрани от вселена на хиляди възможности, смятаме, че сме се доказали като достоверни“, коментират авторите в представянето на тазгодишния си списък.
В него са посочени следните големи брандове:
1. Lululemon
2. DirecTV
3. Hillshire Brands
4. Zynga
5. Alaska Air
6. Russell Stover
7. Shutterfly
8. Time Warner Cable
9. BlackBerry
10. Aeropostale
Челната позиция е отредена за някога хитовата американска марка спортно облекло за йога Lululemon. Тя изпадна в криза след март 2013 г., когато изтегли от пазара голяма част от панталоните си, защото се оказаха твърде тънки и прозрачни. Проблемите не завършиха там. Последваха промени в мениджмънта, постоянен спад на приходите и срив на цената на акциите й.
Доставчикът на сателитна телевизия Direct TV пък е марка, застрашена от изчезване не заради влошен бизнес, а поради планове за придобиване. Телекомуникационният оператор AT&T в Щатите планира да го изкупи до края на 2015 г., за да разшири обхвата си на достъп до американските домакинства.
Hillshire Brands е американски лидер в сектора на брандираните пакетирани хранителни стоки. Тя предлага хотдозите Ball Park и Jimmy Dean – продукти с много добри продажби в категориите им. Неотдавна прие предложение на Tyson да бъде закупена за 8,5 млрд. долара, които включват и дългове от 1 млрд. Сделката трябва да бъде финализирана до края на настоящата финансова година.
Zynga може да бъде наречена единственият голям провал в първичното публично предлагане на бизнес в областта на социалните медии. Някога водещият доставчик на социални игри, сред които Farmville, приключи връзката си с Facebook, която го направи световно известен, през 2012 г. Това я лиши до достъпа й до 1 млрд. души, каквато е потребителската база на социалната мрежа.
Alaska Air Group Inc. е една от малкото останали авиолинии в САЩ, които не са притежавани от един от четирите големи превозвачи.
Russell Stover е третият по големина производител на сладкарски издалия в Америка. Въпреки че някога бе публично търгувана, компанията, известна с кутиите си с шоколадови бонбони, в момента е частна. Оценява се на около 1 млрд. долара.
Shutterfly e Web 1.0 бизнес в света на социалните медии. Тя продължава да доминира фотобранша в Щатите, предлагащ вадене на снимки и албуми. Появата на сайтове за свободно споделяне на снимки като Instagram, Facebook и на услугите за складиране на избражения като Dropbox обаче подлагат на съмнение бъдещото й съществуване.
Time Warner Cable прие оферта от Comcast за 45,2 млрд. долара в началото на тази година. Придобиването ще създаде най-големия доставчик на телевизия в Съединените щати с 30 милиона абонати.
BlackBerry редовно е посочвана от авторите на списъка като марка, която ще изчезне през следващата година. По думите на 24/7 Wall.St., тя живее девети живот. През 2008 г. BlackBerry държеше 19,5% от глобалния пазар на смартфони. След това обаче Apple произведе нейния iPhone и от 2007 г. бизнесът със смартфони се промени, като BlackBerry започна постоянно и трайно да губи присъствие в него.
Aeropostale е модна марка, която се състезава на пазара за тийнейджъри с Abercrombie & Fitch и American Eagle. И трите предлагат средно скъпи ежедневни дрехи за младежи. В тази категория обаче е застрашена най-много тя, под напора на Forever 21 и H&M, към които младите все повече се ориентират.
Още подробности за списъка може да прочетете в първоизточника тук.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.