10 предсказания за малкия бизнес през 2012 г.

10 предсказания за малкия бизнес през 2012 г.

Какви промени в бизнес климата се очертават на хоризонта през 2012 г.? В сайта на американското сп. Entrepreneur Каръл Тайс изброява своите 10 „предсказания“ за това какво ще се промени за малкия бизнес следващата година.

      По-голяма гъвкавост. Докато Европа се олюлява, икономическата несигурност ще остане голям проблем в света. В Америка 44% от собствениците на малък бизнес казват, че това е „едно нещо, което стои между това къде си днес и израстването на твоята фирма“, отбелязва авторката. Победителите в изхода от тази ситуация се очаква да имат гъвкави краткосрочни и дългосрочни планове и да могат да променят скоростите бързо.

      Маркетинг в много медийни канали, представен в правилното време. Малкият бизнес трябва да се оглежда за нови инструменти, които ще му помогнат да анализира сложното поведение на потребителите и коментарите им в различните платформи на социални медии. Тази информация може да се използва, за да се осребри присъствието на марката в популярните сайтове за комуникация. Широко обхватните маркетинг кампании, с включени усилия в тези сайтове, които достигат до правилните клиенти когато трябва, ще изведат бизнеса напред. Това коментира Джо Кордо в блога MarketingProfs.

      По-евтини онлайн реклами. Маркетингът ще започне да гравитира около по-евтини онлайн реклами и тактики като платеното търсене в мрежата, смята Кенет Уизнефски, основател и CEO на фирмата за SEO оптимизация на сайтове WebiMax.

      Клиентите, назначени на работа. Повече представители на малкия бизнес ще включат клиентите директно в търговията и маркетинг решенията. Един от начините това да се случи е чрез онлайн анкети и проучвания на аудиторията, някои от които ще се провеждат във Facebook.

      Мобилният маркетинг ще се разрасне. Търговците на дребно, които не оптимизират сайтовете си за мобилни телефони с достъп до мрежата, ще се наложи да го направят колкото се може по-скоро.

      Достъпът до кредити навярно ще стане по-лесен.  Така собствениците на малък бизнес ще могат да се възползват и накрая да получат капитала, от който се нуждаят.

      Аутсорсингът и услугите в чужбина ще станат по-популярни сред американските фирми. По прогноза на изследователската компания Elance US секторът с услугите ще увеличи търсенето си отвъд океана. Тази година базираните в Америка доставчици изнесоха услугите си в повече от 140 държави.

      Дневните сделки в мрежата може да замрат. Експертите са на едно мнение: Пространството за дневни сделки в сайтовете за онлайн търговия е пренаситено с конкуренти оферти и вече не е ефективен вариант за бизнеса.

      Ще има експерименти. Очаква се, че през следващата година много от магазините с продажби на дребно и тези в моловете, включително ресторантите, ще станат по-смели и ще правят опити да разнообразят заетите от тях помещения и така да изненадат приятно клиентите.

      И повече сътрудничество. Този малък бизнес, който ще излезе напред, ще отправи покана към фирмите за допълнителни услуги на местно ниво или с услуги, полезни за бранша, предвижда авторката. Тези фирми ще намерят начини да си партнират и всъщност това ще ги тласне към прогрес.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Глобалните застрахователни загуби от природни бедствия ще достигнат 107 милиарда долара през 2025 г.
На днешната дата, 17 декември. Имен ден празнуват Данaил, Данaилa, Даниeл, Даниeлa
Опасно орбитално разминаване между Starlink и китайски сателити
Как да говорите с авторитет?
Мерил Стрийп: Не оставяйте пречките да ви смажат. Никога не е късно за завръщане
Ердоган с предупреждение към Украйна и Русия: Не нападайте цивилни кораби!
Скрита климатична промяна може да е подтикнала епичните тихоокеански плавания преди 1000 години
Бизнес активността в еврозоната завършва 2025 г. на по-слабо от очакваното ниво