Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|10 проблемни вида в рекламната джунгла
10 проблемни вида в рекламната джунгла
Обновена 01:10ч., 06.09.2014
Същинска джунгла е рекламният бранш, с множество, най-различни обитаващи го персонажи, някои от които са истински проблемни за работата. За тях разказва с доза хумор и намигване материал на сайта Digiday.
С най-добри чувства авторите изброяват тези "кадри" от индустрията, съзнателно използвайки стереотипи и с единствената цел да подтикнат към промяна някои позаспали професионалисти.
- Заблуденият медиен планьор. Често той е човек, завършил университета през 2011 г., разполагащ с пълномощията да разпределя големи суми от маркетинг бюджетите на компании. Затова се налага агенцията да се разбира с него добре. Той се смята за надарен. Решен е да промени търговците на медийно пространство навсякъде. Има малко уважение и много амбиция.
- Самволюбеният криейтив. Може да се открие във всяка сравнително голяма рекламна агенция. Стреми се само към едно – лична слава, награди, Златни лъвове, „Клио“ постижения и какви ли още не трофеи, които да запише в CV-то си и да подхранят гладното му его. Жаден е за власт и обикновено е по-лоялен към себе си, отколкото към агенцията работодател. (Ще го познаете по ексцентричните очила и нестандартната прическа.)
- Опитният проповедник „така е било“. Със сигурност той, или по-често тя, си е заслужил уважение в индустрията за отличната си работа. Но, този кадър е в бизнеса доста дълго, да кажем от 20 години. И това неминуемо се отразява. Той сякаш е естествена част от обзавеждането на офиса – толкова се е сраснал с бизнеса. Често разказва за славата на онези дни, които вероятно са били през 1996 г. Проблмът с него идва от нагласата да блокира и фактически елиминира нови, свежи идеи.
- Лидерът на мисълта, който никога не е работил с клиент. Това са хората, на които се плаща да измислят съобщения в Twitter, Facebook, блогове, да участват в конференции. Те се занимават с това да „оценяват“ нови и развиващи се технологии и концепции, но обикновено не са общували директно с клиентите, което е много трудно. За сметка на това винаги държат да изразяват мнение.
- Аналоговият търговец. Той е малко странен. Прехвърлил се е от отдела продажби на някоя телевизия в дигитална агенция. Работи с 23-годишни медийни платьори, които може да му бъдат деца. Опитва да ги спечели за фирмата, да им се хареса. Ситуацията е странна за всички.
- Колегата, който създава „най-добри приятелства“. Рекламата е и винаги е била бизнес на връзките. Действително в нея са по-ефективни хората, които си създават истински приятелства с колеги, включително работещи за медии, рекламодатели. Има обаче и една категория хора, които се сприятеляват с колеги във Facebook, започват да разбират повече за тях лично и после демонстрират твърде внезапнио близки приятелски отношения. Нещата не стават по този начин и това не е добре за никого.
- Жонгльорът на научни термини. Медийният планьор със собствен блог, който в материалите си използва названия като „икономика на споделянето“. Обикновено в Ню Йорк този тип хора са британци, дошли в рекламния бизнес.
- Счетоводителят. В случая той самият не е проблемен, а отношението към него. Макар важността му да е огромна и да комуникира ежедневно със слъжителите на рекламната агенция и клиентите, в края на деня той или тя често си остава част от финансовата управа, различен тип персонаж спрямо рекламистите и маркетолозите. Особено трудно става сближаването, ако е меийнстрийм човек, избиращ в бара обичайните коктейли или гледащ „Сексът и градът“.
- Целият финансов отдел на агенцията, компанията клиент.
- Пиарите.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Турция преговаря с две китайски компании за инвестиции в заводи за електромобили
Автомобили |
Обновена 15:10ч., 17.05.2024
Клиентите на Fibank вече могат да използват и Xiaomi Pay
Финанси | Advertorial |
Обновена 14:50ч., 17.05.2024
2,6 на сто е била годишната инфлация в ЕС през април, в България - 2,5%
Финанси |
Обновена 14:35ч., 17.05.2024
Г-7 ще подкрепи плана на ЕС за замразените руски активи
Политика |
Обновена 14:15ч., 17.05.2024
Подкаст „Ти водиш“: Свят на ръба, новото активно поколение и промените във формата на лично щастие
Подкасти | Общество |
Обновена 12:31ч., 15.05.2024
Домашните по математика могат да донесат повече вреда, отколкото полза
Наука и Здраве |
Обновена 12:00ч., 12.05.2024
dormakaba business services – Да изградиш екипа и културата от нулата
Компании | Advertorial |
Обновена 11:56ч., 16.05.2024
На днешната дата, 17 май. Ден на българския спорт
На днешната дата |
Обновена 00:04ч., 17.05.2024
Мизофонията всъщност може да е много по-често срещана, отколкото си мислехме
Наука и Здраве |
Обновена 10:00ч., 12.05.2024
Екшън план срещу тревожността
Техники за успех |
Обновена 00:15ч., 17.05.2024
Въпросите, които всеки лидер трябва постоянно да си задава
Техники за успех |
Обновена 00:15ч., 16.05.2024
Цитат на деня
Цитат на деня |
Обновена 00:30ч., 17.05.2024
Зрелостниците избираха между „Приказка за стълбата“ на Смирненски и есе „Мълчанието – сила или слабост“
България |
Обновена 12:03ч., 17.05.2024
Коментари
Няма въведени кометари.