Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|10-те божи заповеди в маркетинга
Как да стигнете до Обетованата земя на добрите кампании и успешния бранд? 10-те Божи заповеди в маркетинга, формулирани от опитните специалисти на MarketingAbout със сигурност ще са ви от голяма полза:
1. Не гледай на маркетинга като на отдел! Маркетингът се извършва от цялата компания. Когато стане дума за привличане на клиенти, всички в организацията имат роля – от офис администраторите и продавачите в отделните магазини до момчето, което доставя продукта. Вие и колегите от маркетинга не работите сами. Всеки служител участва в оркестъра по продажбите.
2. Не пренебрегвай правилото за 90-те дни! Клиентите и партньорите на компанията трябва да чуват нещо за нея максимум всеки 90 дни. Хората са много заети и бързо забравят. Ако прехвърлите този срок и не напомните за себе си в реклама или пиар, рискувате конкуренцията силно и бързо да ви заличи.
3. Не се отказвай! Репетицията е най-добрият приятел на маркетолога. Пробвайте всяка маркетинг инициатива три пъти, преди да се откажете от нея. Има шанс, ако не ви се е получило от първия път, неуспехът да се дължи на извънредни ситуации и хора, които след това престават да бъдат фактор.
4. Опитвай едно и също с различен екип! Специалистите в маркетинг отдела идват и си отиват. Положителното от това текучество е, че новодошлите могат да имат добри идеи за подобряване на старите кампании и продукти.
5. Нахрани фунията на очакването! Набелязаните в таргет групата стават очаквани клиенти, които след това стават купувачи. Купувачите после правят препоръки, които съставят нова група на бъдещ таргет, които от своя страна стават очаквани клиенти. И така, цикълът се завърта до безкрай. От древни времена този маркетинг процес се знае като фунията на очакването. И ще продължи да го има още хиляди, заради добрата сила на препоръките.
6. Работи с постоянство! Успешните кампании не се раждат „когато му дойде времето” и когато някой е в настроение, а при упорит, настоятелен труд. Другото са оправдания.
7. Постави си една голяма маркетинг задача на година! Не преследвайте 10 различни големи задачи. Ще разпилеете усилията си.
8. Не намалявай драстично парите за маркетинг в тежки времена! Кога е подходящото време за рекламиране? Винаги!
9. Кажи на мениджмънта да се разделя с бившите служители с добро! Същите тези хора ще си потърсят работа на друго място и от интервютата с тях могат да произлязат главно две неща: прекрасна, убедителна реклама на бившия работодател или чудовищно злобна антиреклама.
10. Мисли често! Работиш в света на идеите. Не забивай поглед прекалено дълго в ежедневния детайл.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.