Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|15 известни лога, изработени по вкуса на хипстър
Хипстър културата набира популярност във Великобритания и САЩ. Мнозина сред американците намират за сравнително лесно разпознаването на нещата, които хипстърите обичат – къса коса за момчетата, вдигната нагоре. Големи очила с дебели рамки. Малко ретро модели в облеклото. Класически кецове “All Stars”.
Хипстърите са съвременна субкултура на младежите между 20 и 30 години, които най-често са част от средната класа на западните общества и са антиконформисти. Те са модерни, малко арт. Обичат комуникационните науки. Почитатели са на модата и следят модните блогове. Предпочитат „винтидж” бутиците и магазините за втора употреба. Харесват джинсите унисекс. Отричат нетолерантното поведение и расизма. Имат особена естетика.
Business Insider свързва всичко това с маркетинга. Авторите на сайта се питат как ли биха изглеждали някои от най-известните лога в света, преработени по вкуса на един хипстър. В отговор показват интересни визии на ребрандиране. Цветовете в тях са светло сиво и черно. Вижте ги.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.