4 добри практики в мобилния маркетинг

4 добри практики в мобилния маркетинг

Мобилният маркетинг е във възход. 

Все повече потребители купуват, използвайки мобилните устройства - смартфони и таблети. В САЩ например според анализ на компанията CIO вече 28% от продажбите се правят чрез платформите. Най-вече, e-поръчките са от смартфони. Миналата година продажбите чрез телефон са се увеличили с 87% на годишна базата, чрез таблети електронната търговията е нараснала с 52%. Явно маркетингът в света на мобилния интернет е път към клиентите на бъдещето. Въпреки това, много фирми нямат разработена маркетингова стратегия за навлизане в него. 

За хиляди компании мобилният маркетинг остава смътно понятие и е труден за разбиране спрямо традиционния. Тук следват четири от най-добрите практики, свързани с него. Те са изброени от списание Entrepreneur от САЩ. Чрез тях бизнесът може да даде начало на вълнуваща, иновативна и успешна кампания в телефоните и таблетите. Ето какво гласят. 

1. Предложете съдържание с правилните размери. Когато става дума за мобилна реклама, е много важно да бъдете сбити и стегнати. В същото време трябва да бъдете креативни. Помнете, че таргет аудиторията ви вероятно работи с малък екран, или докато гледа или чете предложеното от вас, е далеч от дома и офиса. Ето защо хората в нея нямат нито време, нито пространство да четат дълго съдържание. Може да е предизвикателство, но е решаващо да създадете онлайн реклама, която е едновременно привличаща вниманието, оригинална и кратка. 

2. Търсене в определена локация. Хората често търсят на място чрез мобилните устройства. За да се възползвате от тази тенденция, представете мобилната версия на уебсайта си в Google My Business. Освен това трябва да сте сигурни, че адресът на компанията ви, информацията за контакт с нея, в която се включва телефон за връзка, и работното ви време, са лесно откриваеми в сайта ви. Хората трябва да ги намират за секунди. 

3. Реклама в социалните медии според локацията. Стотици хиляди потребители влизат в социалните медии чрез мобилните устройства когато са някъде. Хубаво е брандът ви да се възползва от това - то е възможност марката да се свърже с таргет клиентите си чрез наличните услуги за маркетиране съгласно местоположение на хората във Facebook, Yelp, Foursquare. Тази стратегия работи добре за фирми с магазини за продажба на дребно или ресторанти. 

4. Геотаргетиране. Употреба на услуги за рекламиране в интернет според местоположението. С този род платформи могат да се изпращат маркетингови съобщения, които окуражават клиентите на място да пазаруват с намалени цени чрез употребата на дигитални талони за отстъпка или баркодове, които се чекират на касите в магазините. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ