4 кампании на APRA Porter Novelli Group на финала на Golden World Awards

4 кампании на APRA Porter Novelli Group на финала на Golden World Awards

"Алкохолът е лош шофьор", "Живей активно!", "Една легенда оживява" и "Една ябълка на ден" са сред най-добрите кампании в категориите си и бяха класирани на финал на наградите Golden World Awards на Международната PR асоциация (IPRA). Четирите проекта са реализирани от агенция APRA Porter Novelli Group в партньорство съответно с Каменица АД, Нестле България, Община Самоков и Сименс България.

Номинираните кампании са носители на множество национални и международни награди, сред които BAPRA Bright Awards, SABRE Awards, международните бизнес награди Stivie и много други.

Основана през 1994 г., APRA Porter Novelli Group е част от Porter Novelli International и е сред водещите комуникационни агенции у нас. Сред клиентите на агенцията са Нестле България, Кока-Кола Хеленик България, Хюлет-Пакард България, Майкрософт България, Сименс България, Ромпетрол България, Байерсдорф България и много други.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Шефът на Microsoft за изкуствения интелект: Само биологичните същества могат да бъдат съзнателни
Футболната звезда Роналдо се обяви за по-известен от Тръмп и поиска лична среща с него
Борисов: Държавата смята да поеме ръководството над „Лукойл” с назначаване на особен управител
Дубай изпревари Ню Йорк в класацията за най-добър град за милионери
Унгарският премер Орбан ще предложи на Тръмп сделки с втечнен природен газ и ядрено гориво от САЩ
Ново изследване променя представите ни за древната пътна система на Рим
Дилемата на Виктор Орбан - руски петрол или благоволението на Тръмп
Кинозвездата Анджелина Джоли мина границата на Украйна пеша, властите задържаха бодигарда ѝ