4 кампании на APRA Porter Novelli Group на финала на Golden World Awards

4 кампании на APRA Porter Novelli Group на финала на Golden World Awards

"Алкохолът е лош шофьор", "Живей активно!", "Една легенда оживява" и "Една ябълка на ден" са сред най-добрите кампании в категориите си и бяха класирани на финал на наградите Golden World Awards на Международната PR асоциация (IPRA). Четирите проекта са реализирани от агенция APRA Porter Novelli Group в партньорство съответно с Каменица АД, Нестле България, Община Самоков и Сименс България.

Номинираните кампании са носители на множество национални и международни награди, сред които BAPRA Bright Awards, SABRE Awards, международните бизнес награди Stivie и много други.

Основана през 1994 г., APRA Porter Novelli Group е част от Porter Novelli International и е сред водещите комуникационни агенции у нас. Сред клиентите на агенцията са Нестле България, Кока-Кола Хеленик България, Хюлет-Пакард България, Майкрософт България, Сименс България, Ромпетрол България, Байерсдорф България и много други.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Операция "Паяжина": Как Украйна парализира стратегическата руска авиация?
Националистът Карол Навроцки е победителят в президентските избори в Полша
Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 2 до 8 юни
На днешната дата, 2 юни. Ден на Христо Ботев и на загиналите за свободата и независимостта на България
Рафал Тшасковски с минимална преднина на балотажа в Полша
Y-хромозомата – генетичният ключ към по-високия ръст при мъжете
Преки високоскоростни влакове ще свързват Мюнхен, Милано и Рим от 2026 г.
Нов дипломатически опит за мир: Украйна и Русия отново на една маса в Истанбул