5 безплатни инструмента за по-силен маркетинг в Pinterest

5 безплатни инструмента за по-силен маркетинг в Pinterest

5 безплатни инструмента за по-силен маркетинг в Pinterest

Pinterest – третата най-популярна социална мрежа в САЩ, родината на големите големите сайтове за споделяне, предлага на маркетолозите допълнителни възможности. С тяхна помощ те могат да разширят обсега на марките си в дигиталното пространство и да достигнат по-голям брой потребители. И, естествено, да направят по-голямо присъствие. Това може да се случи като от името на марката се публикува визуално съдържание, достатъчно красиво, качествено и подходящо за споделяне.

Който работи за развитието на фирма ще потърди, че маркетингът, както и пиарът между другото, днес разполагат с много ограничено време, заради шеметната скорост на новите технологии. Всичко днес трябва да се случва бързо и в крак с модерните платформи. Нови социални мрежи се появяват сякаш непрестанно. Много от тях успяват да привлекат аудитория от няколко милиона за месеци, а правилото е едно и също: където са хората, там отива и рекламата.

В тази връзка, ако опитвате да се реализирате като марка и в Pinterest, има няколко инструмента, които ще ви помогнат. Това споделят авторите в списание Entrepreneur. Те предлагат списък на 5 безплатни инструмента, които могат да направят маркетинг усилията ви в Pinterest по-ефективни. Примерите са следните:

1. Pin Alerts. Този инструмент ще изпраща имейл съобщения във входящата ви пощенска кутия, когато илюстрации и снимки от сайта ви са били „закачени“ в Pinterest. Идеята зад Pin Alerts е подобна на тази на Google Alerts. Разликата е, че вместо да избирате кои ключови думи искате да наблюдавате, избирате на кои домейни да правите мониторинг. Програмата позволява наблюдение на множество домейни и промяна на честотата, в която ще получавате уведомленията за публикуването от вас съдържание. Pin Alerts може да ви снабди с информация за това как зрителното ви съдържание резонира с аудиторията ви в Pinterest. В същото време ще ви позволява да виждате кой споделя публикувани от вас неща.

2. Pinerly. Това е един от малкото инструменти, налични за да измерват прогреса на Pinterest маркетинг кампании. Като използват простичко табло, маркетолозите могат да поставят ново съдържание чрез Pinerly на „дъската си“, за да проследяват прогреса си по отношение на харесвания, кликвания и препубликуване. Таблото може да бъде полезно за това да се научава повече за минали Pinterest кампании и да се структурират бъдещите такива.

3. Pin Search. Това е инструмент, който се включва към интернет браузъра Google Chrome. Чрез него се търсят Pinterest изображения в Google. Той дава от всички уеб-сайтове, където снимката се появява, подобни снимки, информация за фотографа и други детайли. Всички тези сведения могат да бъдат полезни когато става дума за провеждането на изследвания на пазара и движението на конкурентните марки. Или при планирането на бъдещи Pinterest кампании.

4. Pinvolve. Този инструмент е Facebook приложение, което позволява на бизнеса да показва публикуваните от него Pinterest снимки и да ги споделя във Facebook. Той представя изображенията, споделени в Pinterest страницата във вид, който наподобява „забодени“ в Pinterest снимки. И още: позволява на феновете ви да споделят съдържанието на марката ви където се чувстват най-комфортно.

5. Pinstamatic. Той позволява да се създава и публикува в Pinterest съдържание като снимки на сайта ви, цитати, текст, бележки, снимки на Twitter екрана, песни от Spotify, важни дати от календара, карти с локации и снимки с обяснения. Лесен е за употреба. Дава на маркетолозите възможност да създават съдържание, което да поставят в Pinterest без да имат нужда от редакторски софтуер или умения. Освен това може да послужи като източник на вдъхновение за нови бъдещи кампании.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ