6 тенденции в социалните медии през 2012 г. (3)

6 тенденции в социалните медии през 2012 г. (3)

Какво ново на хоризонта на маркетинга в социалните медии? Дейвид Армано споделя прогнозите си в Harvard Business Review, които ви представяме в два поредни дни. Ето и последната част:

Социална телевизия. За много от нас гледането на телевизия вече е социален акт - езависимо дали междувременно говорим с човека вкъщи, седнал до нас, или че пишем съобщение, изпращаме мнение в Twitter или сме звъннали на приятел, за да коментираме, докато програмата се излъчва. Телевизията обаче ще стане социално преживяване в по-голям и по-широк смисъл, казва авторът.

Шоуто за музикални таланти в САЩ X Factor например сега позволява да се гласува в Twitter и подчертава други социалните промоции, които окуражават зрителите да влязат в социалните мрежи, докато гледат и преживяват.

Друг начин тв консумацията да стане по-свързана със социалните медии идва например от мрежа, наречена Get Glue. Тя е нещо като приложението за обозначаване на място Forsquare, обаче за медии. Участниците в нея могат да отбележат присъствие в техните любими шоу програми (или други форми на медии) и да събират стикери, за да покажат на света кои са програмите, които обичат. „Оглеждайте се за повече от това през следващата година, имайки предвид, че се покачват рейтингите на интегрираните в социалните мрежи шоу програми”, препоръчва Армано.

Един вид микроикономика. Докато навлизаме в 2012 г., можем да се оглеждаме за по „социиално-мрежови” подход за решаване на бизнес проблемите, чрез вид микроикономика.

Онлайн платформата Kickstarter в Америка дава на всеки с измислен от него проект възможност да поеме инициатива и да получи финансиране от тези, които решат (и покровителите получават нещо в замяна). US сайтът за бъдещи изобретатели Quirky, позволява на най-добрите идеи за продукти да се издигнат до върха и после да бъдат реално произведени и продавани, като авторът им получава дял от печалбата. Освен това онлайн присъствието на Air BnB превръща домовете на хората в хотели и пътуващите в гости, снабдявайки двете страни с възможност да правят и спестяват пари.

Тези примери сочат към ново бъдеще, където икономическата стойност е директно договорена и разменена между хората чрез интернет медии с взаимна размяна на контакти.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Глобалните застрахователни загуби от природни бедствия ще достигнат 107 милиарда долара през 2025 г.
На днешната дата, 17 декември. Имен ден празнуват Данaил, Данaилa, Даниeл, Даниeлa
Опасно орбитално разминаване между Starlink и китайски сателити
Как да говорите с авторитет?
Мерил Стрийп: Не оставяйте пречките да ви смажат. Никога не е късно за завръщане
Ердоган с предупреждение към Украйна и Русия: Не нападайте цивилни кораби!
Скрита климатична промяна може да е подтикнала епичните тихоокеански плавания преди 1000 години
Бизнес активността в еврозоната завършва 2025 г. на по-слабо от очакваното ниво