Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|7 маркетинг прогнози за 2016 година
Какви тенденции навлизат в маркетинга и ще доминират като определящи на този фронт през следващата година?
Маркетолози от авторитетни световни компании вече виждат в близкото бъдеще и споделят своите прогнози
Прогноза #1: Започва ерата на когнитивната търговия
Дийпак Адвани, генерален директор на IBM Commerce
В епохата, кодато потребителите очакват незабавна реакция, компаниите са длъжни много по-задълбочено да взаимодействат с всеки един от тях. Ключът към това е т.нар. когнитивна търговия. Тя ще позволии на компаниите да получат прозрения в огромното море от информация и възможности какво наистина искат потребителите и за какво говорят. Ще им помогне да придобият по-ясна представа за уникалното във всяка личност, за това как откликва тя на различните съобщения. Благодарение на това, компаниите ще могат да формират нови модели и да създадат невероятни връзки, които ще им позволят да въвлекат потребителите в персонализиран по определен контекст диалог.
Прогноза # 2: Анализ на пазара в реално време ще обедини онлайн и офлайн поведението в реално време
Брайън Кардън, маркетинг мениджър, ThinkingPhones
Маркетолозите разполагат с отлични възможности за анализ на всички дигитални маркетингови програми и планирания, включително имейли, гледане на видео, влизане в уебсайтове и т.н. Но в сметките никога не е бил включван досега главният канал за управление на продажбите - телефонът. Прегледът на телефонните връзки, интегриран с други поведенчески данни, ще помогне по-добре да разбираме къде се намира потребителят в своето шопинг пътешествие. Възможно е това да е потенциален потребител, който досега не е влизал във вашия уебсайт, или пък никога не е получавал имейл от вашите звена по продажби. Анализът, който ще включва телефонните връзки, ще доведе до по-висока продуктивност на маркетинга като цяло.
Прогноза #3: Компаниите ще преосмислят усилията си по брандинга
Марк Бургес, президент на консултанска компания Blue Focus Marketing
И най-новите изследвания показват все същата обичайна картина - само 14% от хората се доверяват на традиционната реклама, а всички останали – на препоръките на близки и познати. По данни на Edelman Trust Barometer, думата на служителя има по-голяма тежест от тази на главния изпълнителен директор, когато става въпрос за работа на първа линия с клиети. Брандовете лидери инвестират ресурси в създаване на колективно привличане на посланици на марката. И резултатите са повече от успешни. Компаниите печелят от това, че комуникацията става по-автентична, а служителите създават лични брандове. Ядро на този подход е доверие, автентичност, прозрачност – културните стълбове, необходими за активиране на служителите в полза на най-добрите социални практики в бизнеса. Или - „Брандинг отвътре”.
Прогноза #4: Дигиталният маркетинг се трансформира в маргетинг в дигиталния свят
Майкъл Шинели, Kenan-Flagler Business School
Дигиталното стана очите на потребителите, а това прави проследяването им прекалено сложно. Това вече не е просто канал за комуникация, а начин на живот. Компаниите успяваха да се справят някак си през последните 10 години, оптимизирайки различни, най-вече дигитални платформи. Но имаше и такива, които агонизираха в това море от промени. Затова компаниите трябва да престанат да разделят кампаниите на дигитални и недигитални. Когато го направят, ще догонят клиентите си.
Прогноза #5. Телевизията, такава, каквато я познаваме, започва да се променя до неузнаваемост
Мат Вода, OptiMin- облачна платформа за анализ и оптимизация на мултиканалния маркетинг
Светът на медиите и маркетинга претърпя огромни промени, преживявайки появата на нови канали, нови технологии и съвършено нови формати, които предоставят нови възможности със значително по-висока степен на сложност и като цяло предизвикват главоболия на компаниите. Но всички тези промени са нищо в сравнение с това, което ще се случи с телевизионния ландшафт. Навлизането на виртуалната реалност през 2016 година, заедно с потока от стриймниг услуги и смъртта на старите модели на дистрибуция, ще поставят началото на нова ера в това, което се нарича телевизия.
Прогноза #6: Завръщането към основите ще е определящо
Дейв Мънифай, Corporate Strategy of Centene Corporation, провайдер на уеб ресурси по здравеопазване
Лесно е да подхванете новоизлюпени технологични трендове, които позволяват да се установи по-хармонична връзка с потребители. Но до каква степен? Ако вашият бранд няма здрави основи и зад него не стои добре управляван бизнес, и най-добрите кампании в света няма да ви спасят. Затова, определете най-важният приоритет - какво отстоявате, с какво се различавате от конкурентите си и го облечете в послание и съобщения. Ако контентът е крал, то контекстът е кралица.
Прогноза #7: Маркетингът отново ще стане човечен
Алън Харт, основател и главен изпълнителен директор на Avid
Вашите потребители не ги е грижа за програмиране, дигитални прогнози, нейтив опит и колекцията ви от огромна база данни. Те искат само да бъдат вдъхновени. Новата граница ще напусне рамките на маркетинговата автоматизация и анализи и отново ще се фокусира върху това, което в крайна сметка задвижва желанието за покупка. Централно място отново ще заемат по-високия марж и лоялността, а победители в тази игра ще станат онези, които могат да създават значими и лични връзки с клиентите, за да спечелят сърцата и умовете им.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.