Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|8-те марки с най-скъпа реклама в Super Bowl
Излъчването на 30-секунден рекламен спот в полувремето на финала на американската футболна лига Super Bowl тази година струва 3,5 млн. долара. Тази сума е 84% по-голяма от най-високата цена, която рекламодателите в Америка са плащали, за да се покажат в същата спортна програма преди 10 г.
Скокът в цената на рекламите в Super Bowl идва успоредно с почти двойно увеличение в телевизионната аудитория на Америка в последното десетилетие, коментира „Уолстрийт джърнъл”. Очаква се над 100 млн. американци да застанат пред малкия екран в края на тази седмица, за да гледат финала между New York Giants и New England Patriots.
Между 2002 и 2011 г. компаниите гиганти са похарчили общо 2,5 млрд. долара за рекламни кампании, излъчвани преди, по време и след играта. Това е най-скъпото време на рекламиране в US ТВ ефира за цялата година. От „Уолстрийт Джърнъл” пресмятат, че най-големите рекламодатели в него са от секторите на бързата закуска, хранителните стоки, автомобилното производство, газираните напитки и американското кино.
Но има 8 марки, които са похарчили най-много в Super Bowl между 2002 и 2011 г., сочи изследване на авторите. Ето кои са те:
8. E*Trade – 35,9 млн. долара
7. Ford - 36,3 млн. долара
6. Worner Bros – 48,6 млн. долара
5. Coca-Cola – 61 млн. долара
4. Yum! Brands - 67,8 млн. долара
3. General Motors - 135,2 млн. долара.
2. Pepsi - 209,7 млн. долара
1. Anheuser-Busch, която произвежда бирата Budwiser - 246 млн. долара.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Financial Times: Компаниите на Мъск преживяват силно текучество на управленски и инженерен персонал
Компании |МААЕ: Няма непосредствена опасност за Запорожката АЕЦ
Свят |МРРБ към Терзиев: За трите забавени проекта са констатирани нередности в документите
Политика |Планината на седемте цвята: Перуанската звезда на Instagram
Любопитно |От днес терминалът в Александруполис работи на 75% от капацитета си
Енергетика |Бойко Борисов предлага да се закрие ДАИ
Политика |България започва нов сондаж за природен газ в Черно море
Политика |Нови директиви пред генералите: Военни сили за бързо реагиране ще потушават граждански безредици в САЩ
Свят |От 8 октомври ще санкционират търговците, които вдигат цените необосновано
България |Зеленски: Положението в Запорожката АЕЦ е критично
Свят |Обратно изтичане на мозъци: 85 известни учени от САЩ са се преместили на работа в Китай от 2024 г.
Свят |Едно от пет работни места в туризма ще останат незаети в Европа през следващото десетилетие
Свят |Федералното правителството на САЩ спря работа
Политика |ADVERTORIAL

Официално отвори врати AYA Estate Vineyards – първата в България и региона винарна и галерия за съвременно изкуство

Vivacom с три отличия от престижния конкурс Forbes HR & Employer Branding Awards 2025

Коментари
Няма въведени кометари.