8-те марки с най-скъпа реклама в Super Bowl

8-те марки с най-скъпа реклама в Super Bowl

Излъчването на 30-секунден рекламен спот в полувремето на финала на американската футболна лига Super Bowl тази година струва 3,5 млн. долара. Тази сума е 84% по-голяма от най-високата цена, която рекламодателите в Америка са плащали, за да се покажат в същата спортна програма преди 10 г.

Скокът в цената на рекламите в Super Bowl идва успоредно с почти двойно увеличение в телевизионната аудитория на Америка в последното десетилетие, коментира „Уолстрийт джърнъл”. Очаква се над 100 млн. американци да застанат пред малкия екран в края на тази седмица, за да гледат финала между  New York Giants и New England Patriots.

Между 2002 и 2011 г. компаниите гиганти са похарчили общо 2,5 млрд. долара за рекламни кампании, излъчвани преди, по време и след играта. Това е най-скъпото време на рекламиране в US ТВ ефира за цялата година. От „Уолстрийт Джърнъл” пресмятат, че най-големите рекламодатели в него са от секторите на бързата закуска, хранителните стоки, автомобилното производство, газираните напитки и американското кино.

Но има 8 марки, които са похарчили най-много в Super Bowl между 2002 и 2011 г., сочи изследване на авторите. Ето кои са те:

8. E*Trade – 35,9 млн. долара

7. Ford - 36,3 млн. долара

6. Worner Bros – 48,6 млн. долара

5. Coca-Cola – 61 млн. долара

4. Yum! Brands - 67,8 млн. долара

3. General Motors - 135,2 млн. долара.

2. Pepsi - 209,7 млн. долара

1. Anheuser-Busch, която произвежда бирата Budwiser - 246 млн. долара.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Данъчен проблем: Шефът на Ferrari ще полага една година общественополезен труд
Имение с отстъпка: Свалят 25 млн. долара от цената на бившия дом на Рики Мартин
Световните петролни компании съкращават работни места поради ниските цени на "черното злато"
На днешната дата, 10 септември. Рождениците днес
Велосипедист покорява планините в това поразително видео
Добрите екипи са по-важни от добрите идеи
Goldman Sachs ще управлява пенсионни активи на Shell за 40 милиарда долара
"Хитачи" открива нов завод за железопътни вагони на стойност 100 милиона долара близо до Вашингтон