Adobe издирва най-умния мениджър проекти в рекламна кампания

Adobe и американската рекламна агенция Kaboom решиха да отдадат почит на един, според тях, невъзпят герой – мениджърът проекти. Направиха го чрез специален рекламен проект.

Интересното в случая е, че според инициативата им този герой задължително е жена. Коя е тя? На този въпрос опитват от отговорят някои от заснетите забавни и сериозни, интересни и малко луди образи в кампанията. 

Идеята е следната: Екип, който заснема кратки документални филми, пътувал в различни държави, за да търси и издирва под дърво и камък неизвестната "тя", която е най-добрият мениджър проекти в света, обясняват авторите в creativity-online. Екипът интервюирал различни хора, които имало възможност да са виждали и дори да са имали близки срещи с това "митично създание".

Рекламната инициатива се развива онлайн и включва поредица от кратки филми – интервюта с герои от различни държави, както и интерактивна карта, в която потребителите могат да отбележат къде са видели "незнайната тя", в случай, че смятат, че работят с някой, който заслужава тази титла.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата, 1 юли. Джулай Морнинг, Свети Врач
ChatGPT е свил с една трета свободните работни места за млади специалисти във Великобритания
Пенсиите се увеличават с 8,6%, минималната става 630,50 лева
Британският монарх Чарлз III спира от употреба 156-годишният Кралски влак
Мерки срещу свръхтуризма: Гърция въведе „островна“ такса за посетители от круизни кораби
Американският сайт Amazon загуби правото да продава новата конзола на Nintendo
Зеленски поиска от Германия повече системи за противовъздушна отбрана
„Дългово робство“: Мъск отново разкритикува разходния законопроект на Тръмп