Adobe издирва най-умния мениджър проекти в рекламна кампания


Adobe и американската рекламна агенция Kaboom решиха да отдадат почит на един, според тях, невъзпят герой – мениджърът проекти. Направиха го чрез специален рекламен проект.

Интересното в случая е, че според инициативата им този герой задължително е жена. Коя е тя? На този въпрос опитват от отговорят някои от заснетите забавни и сериозни, интересни и малко луди образи в кампанията. 

Идеята е следната: Екип, който заснема кратки документални филми, пътувал в различни държави, за да търси и издирва под дърво и камък неизвестната "тя", която е най-добрият мениджър проекти в света, обясняват авторите в creativity-online. Екипът интервюирал различни хора, които имало възможност да са виждали и дори да са имали близки срещи с това "митично създание".

Рекламната инициатива се развива онлайн и включва поредица от кратки филми – интервюта с герои от различни държави, както и интерактивна карта, в която потребителите могат да отбележат къде са видели "незнайната тя", в случай, че смятат, че работят с някой, който заслужава тази титла.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Британският вътрешен министър Шабана Махмуд обяви радикални реформи в системата за убежище, вдъхновени от Дания
Украйна ще внася втечнен природен газ от Гърция през предстсоящата зима
Финландският президент Стуб: Малко вероятно е да има примирие в Украйна преди пролетта
Освободеният във Венецуела френски гражданин Камило Кастро се завръща у дома
Васил Терзиев: Повишението в цените за паркиране е отлагано от 2016 г. и отразява реалната инфлация
21-годишно проучване свързва пародонтозата и кариесите с повишен риск от инсулт
На днешната дата, 16 ноември. Имен ден празнува Матей
ДКСБТ отчита спад в цените на плодове, зеленчуци и основни храни у нас