Adobe издирва най-умния мениджър проекти в рекламна кампания

Adobe и американската рекламна агенция Kaboom решиха да отдадат почит на един, според тях, невъзпят герой – мениджърът проекти. Направиха го чрез специален рекламен проект.

Интересното в случая е, че според инициативата им този герой задължително е жена. Коя е тя? На този въпрос опитват от отговорят някои от заснетите забавни и сериозни, интересни и малко луди образи в кампанията. 

Идеята е следната: Екип, който заснема кратки документални филми, пътувал в различни държави, за да търси и издирва под дърво и камък неизвестната "тя", която е най-добрият мениджър проекти в света, обясняват авторите в creativity-online. Екипът интервюирал различни хора, които имало възможност да са виждали и дори да са имали близки срещи с това "митично създание".

Рекламната инициатива се развива онлайн и включва поредица от кратки филми – интервюта с герои от различни държави, както и интерактивна карта, в която потребителите могат да отбележат къде са видели "незнайната тя", в случай, че смятат, че работят с някой, който заслужава тази титла.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Родното село на банковия обирджия скочи в негова защита
Вучич: Сърбия няма да въвежда санкции срещу Русия, продължаваме с принципната си политика
Deutsche Bank изненадващо излезе на печалба
Съветът на жените в бизнеса в България си партнира с ТУ-София за кариерно развитие на технически специалисти
Несигурността около Deutsche Bank срина банковите акции на европейските борси
Турският външен министър: Балканите са от стратегически и културен приоритет
Фирми от „Тракия икономическа зона“ започват срещи в региони с висока безработица за бъдещи кадри
На днешната дата, 28 юли. Рождениците днес