Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Apple губи вдъхновяващата си репутация
Технологичният бранд Apple е по-малко вдъхновяващ, отколкото преди три години. Това показва ново проучване, цитирано от Би Би Си. Изводите припомнят за тревогите сред акционерите в компанията, които станаха свидетели на заличването на около 230 милиарда долара от стойността й през септември 2012 г.
В момента най-големият конкурент на марката – Samsung – е възприеман като не по-малко вдъхновяващ, посочват авторите на изследването от консултантската група Added Value. Те смятат, че компанията е загубила част от стойността си след смъртта на основателя й Стив Джобс през октомври 2011 г.
Анализът сочи, че Apple все още е оценявана най-високо, на оценката за Samsung по света се покачва. Особвно в Източна Азия. Репутацията на американската фирма е паднала след дългоочакваното представяне на iPhone 5, който бе определен от мнозина, включително от нейни фенове, като устройство, което не е достатъчно иновативно и твърде наподобява предшественика му iPhone 4S.
Според изследване на Gartner, Samsung и Apple съставят 52% от глобалния пазар на смартфони. В последното тримесечие на 2012 г. Samsung е продала 64,5 милиона смартфона, а Apple – 43,5 милиона.
През септември 2012 г. цената на Apple по пазарна капитализация удари рекордните 700 милиарда долара. Оттогава обаче тя падна с 230 милиарда.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.