Apple представя "Живот на iPad"

Apple представя Живот на iPad

Две години след смъртта на Стив Джобс Apple води продължителна кампания по темата за какво е нужен таблетът й iPad.

Заедно с традиционния й рекламен партньор агенция TBWA/Media Arts Lab компанията представя нов рекламен уебсайт под заглавието "Живот на iPad”. В него тя опитва едновременно да покаже как е създала връзка между човека и технологията и да промотира таблета като свой продукт. Целта на сайта е да покаже как професионалисти от цял свят и и най-различни отрасли и спортове се възползват от потенциала на iPad Air. Потребителите могат да видят как скейтър ползва iPad, за да види как се е справил, офроуд състезатели да използват таблета, за да следят скоростта си в реално време, хореограф на Бродуей да наблюдава с устройството всяко движение на танцьорите на сцената по време на репетиция за предстоящ мюзикъл.

Кампанията "Живот на iPad” е малко връщане назад към маркетинг територията на "Designed by Apple", но с една разлика – историите в нея изглеждат страхотно. Средностатистическият потребител на iPad, разбира се, не би използвал таблета, за да прави операции на сърце или да се състезава с кола през пустинята, но аудиовизуалните истории са ангажиращи и подчертават присъствието му във външната среда, коментира Business Insider. Авторите на сайта допълват, че въпреки красивата визия на маркетинговия проект, трябва да се отбележи, че Apple все още се лута в търсене на идентичност, откакто Джобс почина. Според тях компанията го прави, защото с рекламните си акции си поставя за цел да убеждава зрители и потребители за какво са им необходими таблетите й. Това я прави уязвима към ударите на конкуренцията като Samsung, която доказа, че може да накара Apple да изглежда мързелива и предвидима.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ