Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Apple представя "Живот на iPad"
Две години след смъртта на Стив Джобс Apple води продължителна кампания по темата за какво е нужен таблетът й iPad.
Заедно с традиционния й рекламен партньор агенция TBWA/Media Arts Lab компанията представя нов рекламен уебсайт под заглавието "Живот на iPad”. В него тя опитва едновременно да покаже как е създала връзка между човека и технологията и да промотира таблета като свой продукт. Целта на сайта е да покаже как професионалисти от цял свят и и най-различни отрасли и спортове се възползват от потенциала на iPad Air. Потребителите могат да видят как скейтър ползва iPad, за да види как се е справил, офроуд състезатели да използват таблета, за да следят скоростта си в реално време, хореограф на Бродуей да наблюдава с устройството всяко движение на танцьорите на сцената по време на репетиция за предстоящ мюзикъл.
Кампанията "Живот на iPad” е малко връщане назад към маркетинг територията на "Designed by Apple", но с една разлика – историите в нея изглеждат страхотно. Средностатистическият потребител на iPad, разбира се, не би използвал таблета, за да прави операции на сърце или да се състезава с кола през пустинята, но аудиовизуалните истории са ангажиращи и подчертават присъствието му във външната среда, коментира Business Insider. Авторите на сайта допълват, че въпреки красивата визия на маркетинговия проект, трябва да се отбележи, че Apple все още се лута в търсене на идентичност, откакто Джобс почина. Според тях компанията го прави, защото с рекламните си акции си поставя за цел да убеждава зрители и потребители за какво са им необходими таблетите й. Това я прави уязвима към ударите на конкуренцията като Samsung, която доказа, че може да накара Apple да изглежда мързелива и предвидима.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.