Audi рекламира с „изчезващи“ билбордове от водна пара

Иновативните продукти заслужават иновативна реклама, смятат от германския автомобилен концерн Audi.

И затова компанията представя екологичния си модел Audi A7 Sportback h-tron с ефектни билбордове с водна пара - защото,  Audi A7 Sportback h-tron не излъчва вредни за околната среда емисии, а това, което показва билбордът.

Проектът за рекламиране е високотехнологичен. Той е дело на немската рекламна агенция thjnk, посочва Adweek.

Рекламираният автомобил работи с хибридна батерия и има вграден електромотор в задната му част. Компанията го представя като "най-зелената" и най-прогресивна кола, защото е задвижвана от вода. "Запитахме се как да рекламираме такъв модел и решихме да го направим билбордове от водна пара. Те изчезват, но оставят трайно впечатление", посочват от Audi

Наблюдателни маркетолози оценяват високо идеята, но същевременно отбелязват, че не става ясно как точно технологията за излъчване на образ на автомобил върху водна пара работи. Те посочват също, че кампанията е сходна с друга на Mercedes-Benz от 2012 г., когато компанията също промотира кола без вредни емисии като "изчезваща". Направи го като я "облече" в LED костюм. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Топ 5 бизнес книги, изисквани за прочит от Харвардския университет
Посланието на европейските лидери към Тръмп: Подкрепата за мира означава подкрепа за Украйна
Най-големият музикален фестивал в Румъния генерира 120 млн. евро приходи за общината организатор
Броят на новорегистрираните фирми в ЕС расте почти три пъти по-бързо от този на фалиралите
Умният PR не е рекламен - той е целенасочен
Румен Драганов: Българският турист е все по-активен, но не винаги почива в хотелите
Минната общност отбеляза деня на миньора с акцент върху бъдещето на индустрията
На днешната дата, 19 август. Рождениците днес