Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Audi рекламира с „изчезващи“ билбордове от водна пара
Иновативните продукти заслужават иновативна реклама, смятат от германския автомобилен концерн Audi.
И затова компанията представя екологичния си модел Audi A7 Sportback h-tron с ефектни билбордове с водна пара - защото, Audi A7 Sportback h-tron не излъчва вредни за околната среда емисии, а това, което показва билбордът.
Проектът за рекламиране е високотехнологичен. Той е дело на немската рекламна агенция thjnk, посочва Adweek.
Рекламираният автомобил работи с хибридна батерия и има вграден електромотор в задната му част. Компанията го представя като "най-зелената" и най-прогресивна кола, защото е задвижвана от вода. "Запитахме се как да рекламираме такъв модел и решихме да го направим билбордове от водна пара. Те изчезват, но оставят трайно впечатление", посочват от Audi.
Наблюдателни маркетолози оценяват високо идеята, но същевременно отбелязват, че не става ясно как точно технологията за излъчване на образ на автомобил върху водна пара работи. Те посочват също, че кампанията е сходна с друга на Mercedes-Benz от 2012 г., когато компанията също промотира кола без вредни емисии като "изчезваща". Направи го като я "облече" в LED костюм.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.