Audi рекламира с „изчезващи“ билбордове от водна пара


Иновативните продукти заслужават иновативна реклама, смятат от германския автомобилен концерн Audi.

И затова компанията представя екологичния си модел Audi A7 Sportback h-tron с ефектни билбордове с водна пара - защото,  Audi A7 Sportback h-tron не излъчва вредни за околната среда емисии, а това, което показва билбордът.

Проектът за рекламиране е високотехнологичен. Той е дело на немската рекламна агенция thjnk, посочва Adweek.

Рекламираният автомобил работи с хибридна батерия и има вграден електромотор в задната му част. Компанията го представя като "най-зелената" и най-прогресивна кола, защото е задвижвана от вода. "Запитахме се как да рекламираме такъв модел и решихме да го направим билбордове от водна пара. Те изчезват, но оставят трайно впечатление", посочват от Audi

Наблюдателни маркетолози оценяват високо идеята, но същевременно отбелязват, че не става ясно как точно технологията за излъчване на образ на автомобил върху водна пара работи. Те посочват също, че кампанията е сходна с друга на Mercedes-Benz от 2012 г., когато компанията също промотира кола без вредни емисии като "изчезваща". Направи го като я "облече" в LED костюм. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Изследователи откриха микроби, които са в капан на арктическите ледове вече 40 000 години
Учени от Обединеното кралство направиха рядко откритие, свързано с гъбите
"За нас боклукът е злато": Как мафията превърна Неапол в депо за токсични отпадъци
Километрични опашки по бензиностациите и ограничения на покупките: Русия остава без гориво
Удар по сериалите: Турция задържа 19 популярни актьори и певци по дело за наркотици
Островът Ташироджима: Царството на котките
От утре държавата ще глобява търговци за нарушения на Закона за въвеждане на еврото
Борсов наблюдател: Нищо не може да спре възхода на Уолстрийт