Audi рекламира с „изчезващи“ билбордове от водна пара


Иновативните продукти заслужават иновативна реклама, смятат от германския автомобилен концерн Audi.

И затова компанията представя екологичния си модел Audi A7 Sportback h-tron с ефектни билбордове с водна пара - защото,  Audi A7 Sportback h-tron не излъчва вредни за околната среда емисии, а това, което показва билбордът.

Проектът за рекламиране е високотехнологичен. Той е дело на немската рекламна агенция thjnk, посочва Adweek.

Рекламираният автомобил работи с хибридна батерия и има вграден електромотор в задната му част. Компанията го представя като "най-зелената" и най-прогресивна кола, защото е задвижвана от вода. "Запитахме се как да рекламираме такъв модел и решихме да го направим билбордове от водна пара. Те изчезват, но оставят трайно впечатление", посочват от Audi

Наблюдателни маркетолози оценяват високо идеята, но същевременно отбелязват, че не става ясно как точно технологията за излъчване на образ на автомобил върху водна пара работи. Те посочват също, че кампанията е сходна с друга на Mercedes-Benz от 2012 г., когато компанията също промотира кола без вредни емисии като "изчезваща". Направи го като я "облече" в LED костюм. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Откритие: Древни статуи пренаписват праисторията на човечеството
Нова технология предотвратява увреждането на реактивни двигатели от пясък
Скандал: Тарантино обвини създателя на „Игрите на глада“ в плагиатство на японски роман
Украинските антикорупционни органи претърсват дома на началникa на канцеларията на Зеленски
Тръмп обеща да спре за постоянно миграцията в САЩ от „страни от третия свят“
Виктор Орбан ще се срещне с Владимир Путин в Москва за енергийни преговори
Борисов: ГЕРБ ще отстъпи от вдигането на пенсионната вноска и данък "дивидент"
Институтът „Пастьор“: Мутация може да превърне птичия грип в пандемия, по-лоша от COVID