Barbie дава свежа енергия на мотото си

Barbie дава свежа енергия на мотото си

Barbie на Mattel влага свежа енергия зад дълготрайния си слоган „Можеш да бъдеш всичко“ с новата си кампания. „Дайте неограничени възможности“ показва какво означава да подарите Barbie на някого, като вдъхнете живот на предимствата на играта с кукли във всичките й весели, шумни, въображаеми — и понякога разхвърляни — варианти, пише Marketing Dive. 

„Give Limitless Possibilities“ („Дайте неограничени възможности“) стартира на 30 август със спот, който се съсредоточава върху емпатията, себеизразяването и увереността - черти, които 65-годишната марка Barbie се стреми да възпитава у децата. Усилията започнаха в мач на Женската национална баскетболна асоциация (WNBA) на Чикаго Скай.

„Barbie е най-добра, когато се свързва с културата. Тя е вечна и навременна, тя държи огледало и също така е в челните редици на подчертаването на нови тенденции и разчупването на нови граници. Продължаваме да развиваме Barbie, за да бъде по-актуална – модерно отражение на това, което днешните деца и семейства виждат в света около тях“, каза Криста Бергер, старши вицепрезидент на Barbie и глобален ръководител на кукли в Mattel. 

Новата реклама започва със звук на детски смях и гласове на различни възрастни, докато те описват какво искат да дадат на децата си. След това децата се виждат в игриви сценарии с кукли Barbie, докато гласът от кадър продължава, описвайки редица качества, от буйно въображение до увереността да бъдеш „неизвинително ти“, които ораторите желаят да могат да предадат на децата си. Спотът завършва с думите: „но най-вече, бих ви дал вярата в собствения ви потенциал и, добре, това е нещо като цялата Barbie“. 

Емоционалното рекламно послание, направено с агенция 72 и Sunny Los Angeles, завършва с обратна покана към кампанията „Дайте неограничени възможности“ и мотото „Можете да бъдете всичко“. Спотът има за цел да олицетворява чувствата на родителите, които искат да дадат на децата си света, обясни Бергер, като същевременно им напомня за доброто, което може да дойде от играта с кукла Barbie.

Премиерата на „Дайте неограничени възможности“ беше ексклузивно на 30 август в играта Chicago Sky срещу Indiana Fever WNBA като част от тематична вечер за Барби, включваща дейности, включително панелна дискусия преди мача; раздаване на персонализирани чанти за колан Barbie x Chicago Sky sherpa и хавайски ризи Barbie; станции за сплитане на коса с цветове на Барби; и кабина за снимки. 

Стартирането също така представлява продължение на празнуването на 65-ата годишнина на Barbie, което включва редица пускания на пазара около Международния ден на жената, включително кукли, които копират шепа емблематични жени, и нови кукли от кариерата, включващи фермерски ветеринар, поп звезда и астронавт. През целия си живот Barbie е изтъкнала над 250 професионални кариери чрез своите кукли.

Кампанията следва миналогодишната премиера на филма „Barbie“ на Mattel и Warner Bros. Филмът, който генерира 1,36 милиарда долара в боксофиса и увеличи продажбите на играчката с 25%. 

„Филмът за Barbie свърши невероятна работа, той беше глобален феномен“, каза Бергер. „Ние сме толкова развълнувани да видим разширена аудитория, която сега отново се ангажира с марката Barbie.“

Източник: Джесика Дейо за Marketing Dive

Превод и редакция: Нели Тодорова                                                      

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата, 17 декември. Имен ден празнуват Данaил, Данaилa, Даниeл, Даниeлa
Мерц: Според гаранциите, предоставени от САЩ на Украйна, бихме могли да отблъснем руските сили
Парламентът прие на първо четене удължителният бюджет за 2026 година
След повече от десетилетие: NASA загуби връзка с орбиталния апарат на Марс Maven
Зетят на Тръмп се оттегля от офертата на Paramount Skydance за придобиване на Warner Bros. Discovery
МАЕ: Глобалното търсене на въглища достигна рекордно високо ниво тази година, очаква се спад до 2030 г.
Норвегия ще взривява собствени мостове в случай на военен конфликт
Рекорд: Испания отчете близо 100 млн. туристи през 2025 г. и дебне конкуренцията