BP се извинява с реклама за екокатастрофата в Мексиканския залив

BP се извинява с реклама за екокатастрофата в Мексиканския залив

В първата годишнина от експлозията на петролната сонда Deepwater Horizon в Мексиканския залив от British Petrolеum финансираха в британския печат серия от реклами като по този начин искат да популяризират усилията си за борба с бедствието и разкаянието си.

Рекламите са дело на агенция Ogilvy, отбелязва marketingmagazine,co.uk. Те представят илюстрация на чистите води на залива, където работят петролните сонди днес. Снимката е заснета на 28 септември миналата година. Под нея пише „Една година по-късно. Ангажиментът ни продължава“.

В текста към рекламата се казва още „От началото BP пое отговорност за почистването. Постигнахме голям прогрес и ангажиментът ни към залива остава. Това беше трагедия, която не трябваше да се случва. Нашата задача е да се почуим от нея и да работим с конкурентите, партньорите, властите и регулаторите това да не се случва повече“.

В рекламата на BP се подчертава, че петролният теч е изцяло блокиран от 15 юли миналата година и сега 99% от плажовете и бреговата ивица са отворени и функционират нормално. Компанията вложи 13 млрд. долара за почистването на водите в залива. Тя твърди, че е открила независим фонд от 20 млрд. евро, които да се използват за възстановяването на природата. 500 млн. долара се отделят за научните изследвания за въздействието на катастрофата върху околната среда, както и 280 млн. долара за обновяване на екосистемата и възраждане на естествената природна среда за животните.

Експлозията в петролната платформа на British Petrolium на 20 април 2010 г. причина невиждана природна катастрофа в Мексиканския залив, съсипвайки риболовната индустрия в южните американски Щати. Три месеца след експлозията BP утрои средствата си за реклама, за да се справи с негативния имидж и нарастващия публичен гняв.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ