Cadillac с нова емблема


Автомобилната компания Cadillac представи официално нов логотип. Новата емблема, в която отсъстват добре познатите лаврови клонки, ще се появи на серийните модели на марката, очаквани на пазара през втората половина на тази година. Първи ще се окичат с нея купето ATS и седанът CTS.

„Обновеният ни герб изразява новият език в дизайна на нашите автомобили, които станаха по-ниски, по-дълги и по-аеродинамични”, заявява главният дизайнер на Cadillac, Андрю Смит.  Целта на обновяването на логотипа е да демонстрираме както еволюцията на марката Cadillac , така и нейните ключови ценности, добавя той.

По-рано се появиха коментари в някои медии, че една от основните причини за редизайна на емблемата са негативни оценки на клиентите за предишния вариант с лавровите клонки.

В 111-годишната история на марката, гербът е променян около 40 пъти. Лавровите клонки в знака се появиха през 80-те години на миналия век, а последната промяна е от 1999 г.

 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Като в "доброто" старо време: Първият "Магазин за хората" дебютира с опашки и празни рафтове
Тръмп: Никога не сме били толкова близо до споразумение за Украйна, колкото сега
Техники, които ще ви помогнат да заспите по-бързо
Съвети от банкерите: Какво да правим при смяната на лева с евро?
Кои са знаците, че се справяте по-добре в живота, отколкото си мислите?
Емблематичният фосил „Малкото стъпало“ – неочаквана еволюционна загадка
Зеленски: Мирни предложения за край на войната в Украйна може да бъдат представени на Русия до дни
Времето във вторник: Сутринта - мъгли, следобед - слънце