Cadillac с нова емблема


Автомобилната компания Cadillac представи официално нов логотип. Новата емблема, в която отсъстват добре познатите лаврови клонки, ще се появи на серийните модели на марката, очаквани на пазара през втората половина на тази година. Първи ще се окичат с нея купето ATS и седанът CTS.

„Обновеният ни герб изразява новият език в дизайна на нашите автомобили, които станаха по-ниски, по-дълги и по-аеродинамични”, заявява главният дизайнер на Cadillac, Андрю Смит.  Целта на обновяването на логотипа е да демонстрираме както еволюцията на марката Cadillac , така и нейните ключови ценности, добавя той.

По-рано се появиха коментари в някои медии, че една от основните причини за редизайна на емблемата са негативни оценки на клиентите за предишния вариант с лавровите клонки.

В 111-годишната история на марката, гербът е променян около 40 пъти. Лавровите клонки в знака се появиха през 80-те години на миналия век, а последната промяна е от 1999 г.

 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата, 17 декември. Имен ден празнуват Данaил, Данaилa, Даниeл, Даниeлa
Мерц: Според гаранциите, предоставени от САЩ на Украйна, бихме могли да отблъснем руските сили
Опасно орбитално разминаване между Starlink и китайски сателити
Как да говорите с авторитет?
Ердоган с предупреждение към Украйна и Русия: Не нападайте цивилни кораби!
Глобалните застрахователни загуби от природни бедствия ще достигнат 107 милиарда долара през 2025 г.
Зетят на Тръмп се оттегля от офертата на Paramount Skydance за придобиване на Warner Bros. Discovery
Петролът поскъпва, след като Тръмп нареди блокада на санкционирани петролни танкери от и за Венецуела