Cadillac с нова емблема


Автомобилната компания Cadillac представи официално нов логотип. Новата емблема, в която отсъстват добре познатите лаврови клонки, ще се появи на серийните модели на марката, очаквани на пазара през втората половина на тази година. Първи ще се окичат с нея купето ATS и седанът CTS.

„Обновеният ни герб изразява новият език в дизайна на нашите автомобили, които станаха по-ниски, по-дълги и по-аеродинамични”, заявява главният дизайнер на Cadillac, Андрю Смит.  Целта на обновяването на логотипа е да демонстрираме както еволюцията на марката Cadillac , така и нейните ключови ценности, добавя той.

По-рано се появиха коментари в някои медии, че една от основните причини за редизайна на емблемата са негативни оценки на клиентите за предишния вариант с лавровите клонки.

В 111-годишната история на марката, гербът е променян около 40 пъти. Лавровите клонки в знака се появиха през 80-те години на миналия век, а последната промяна е от 1999 г.

 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

България на две скорости: София се движи напред, а периферията изостава
Kaufland България получи инвестиционен кредит от УниКредит Булбанк в подкрепа на устойчивата си експанзия
Румен Спецов официално вече е особен управител на дружествата на „Лукойл“ у нас
Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 17 до 23 ноември
ООН съобщи за безпрецедентна жилищна криза в Украйна заради войната
Украйна и Франция подписаха декларация за купуване на 100 изтребителя Rafale
Китай откри най-голямото находище на злато от 1949 г. насам
Аукционна къща в Германия пусна на търг предмети от Холокоста и предизвика скандал с Полша