Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Cadillac с нова емблема
Автомобилната компания Cadillac представи официално нов логотип. Новата емблема, в която отсъстват добре познатите лаврови клонки, ще се появи на серийните модели на марката, очаквани на пазара през втората половина на тази година. Първи ще се окичат с нея купето ATS и седанът CTS.
„Обновеният ни герб изразява новият език в дизайна на нашите автомобили, които станаха по-ниски, по-дълги и по-аеродинамични”, заявява главният дизайнер на Cadillac, Андрю Смит. Целта на обновяването на логотипа е да демонстрираме както еволюцията на марката Cadillac , така и нейните ключови ценности, добавя той.
По-рано се появиха коментари в някои медии, че една от основните причини за редизайна на емблемата са негативни оценки на клиентите за предишния вариант с лавровите клонки.
В 111-годишната история на марката, гербът е променян около 40 пъти. Лавровите клонки в знака се появиха през 80-те години на миналия век, а последната промяна е от 1999 г.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.