Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Calvin Klein разгневи интернет потребители с идеята си за закръглен модел
Нова кампания в САЩ на луксозния моден бранд Calvin Klein разбуни духовете. Потребители на Twitter се разгневиха на представата на марката за модел с нормално телосложение и дори закръглено тяло (вижте снимката).
Според авторите на кампанията, озаглавена Perfectly Fit, това е модел с размер 12 по американските стандарти. Списание „Ню Йорк“ обаче твърди, че момичето изглежда като размер 8.
Тя е 27-годишната Майла Далбесио, посочва Business Insider. В интервю за американското списание „Ел“ моделът коментира, че е „по-голямо момиче“. „Не съм най-едрата (манекенка) на пазара, но определено съм „по-голяма“ (като тяло) от всички останали момичета, които някога са работили за Calvin Klein. Така че това е наистина смущаващо“, каза тя.
В отговор на критките говорителят на компанията коментира пред в. „Ню Йорк Таймс“, че целта на кампанията е била по-скоро да комуникира, че тази модна линия има размери, подходящи за всяка възможна телесна форма на жената.
Междувременно онлайн маркетинг медиите от света припомнят, че Victoria's Secret наскоро отнесе гневни критики във Великобритания за рекламна кампания, която показваше нейните „ангели“ манекенки под мотото „Перфектно тяло“.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.