Когато едно плюс едно е равно на три

Когато едно плюс едно е равно на три

Coca-Cola и Oreo се обединиха, за да пуснат лимитирана серия от продукти за храна и напитки. 

Първо, бисквитки Oreo Coca-Cola Sandwich, които те описват като „две фирмени шоколадови основни торти, съчетани с вкус на Coca-Cola, щамповани с дизайни на Coca-Cola, с гладък бял крем и обсипани с червен ядлив блясък“. 

И второ, Oreo Coca-Cola Zero Sugar, която те описват като напитка, „предлагаща освежаващ вкус на Coca-Cola с ароматни нотки, вдъхновени от бисквитките Oreo“.

За читателите, които не са запознати с техните компании за безалкохолни напитки и бисквити, трябва да заявим за протокола, че Coca-Cola, разбира се, се произвежда от Coca-Cola Company, докато Oreos са продукт на напълно несвързаната с тях Mondelez International. Така че това наистина е съвместно предприятие между две гигантски мултинационални компании. И това е голямо разпространение на 60 пазара по света.

Това е интересно, но като собственик на бизнес и предприемач, най-интересният въпрос може би е как можете да намерите партньорски компании, които да се обединят за съвместни предприятия във вашата индустрия или дори да стартирате продукти или услуги заедно.

Затова се възползвах от възможността да попитам водещите търговци зад всяка марка за техните мисли за това как по-малките компании могат да се поучат от това сътрудничество между гиганти. И наистина има уроци, които по-малките фирми могат да научат от опита на по-големите си партньори. 

„Въпреки разликата в ресурсите и мащаба, мисля, че принципите все още са в сила“, каза Евгения Залис, глобален ръководител на маркетинга и марката за Oreo по време на видео разговор с автора на статията. „Носи ли нещо различно и неочаквано [като] в същото време е в съответствие с нашите ценности?“

Оана Влад, глобален вицепрезидент по стратегията на марката за Coca-Cola Company, се съгласи. „Когато имате две страхотни организации, които се събират, това е като едно плюс едно е равно на три“, каза тя, добавяйки че за да пренесат идеята в по-малки сътрудничества, хората трябва „да мислят за иновации, последователност и опит“.

Започнете да мислите по този начин и може да намерите дълъг списък от допълващи се партньори, с които бихте могли да се обедините – като използвате вашите марки, списъци с клиенти и репутация, за да помогнете за разширяване на бизнеса на другия.

Мисля, че теоретично може да работи в почти всяка индустрия.

Но що се отнася до Coca-Cola и Oreo, какъв всъщност е вкусът им? Би трябвало да можем да разберем днес, тъй като тези нови продукти започват да се появяват в магазините. Предполагам, че отдадените фенове на всяка марка ще харесат комбинацията, пише авторът на статията.

Източник: Бил Мърфи младши е основател на Understandably.com, където пише бюлетина Understandably Daily с повече от 170 000 абонати, за Inc.com. Той е редактор в Inc., където е написал повече от 2000 статии по теми като авиоиндустрията, емоционалната интелигентност, предприемачеството, неврологията, родителството и отглеждането на успешни деца и много други теми. Той е автор на множество книги, включително безплатни електронни книги, включително 9 интелигентни навика на хората с много висока емоционална интелигентност и Безплатната книга по невронауки

Превод и редакция: Нели Тодорова                  

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ