Coca-Cola с кампания за обединяващата сила на прегръдките за Олимпийските игри

Coca-Cola с кампания за обединяващата сила на прегръдките за Олимпийските игри

Coca-Cola пусна кампанията си за Летните олимпийски игри с тема за прегръдките - жест, който марката за безалкохолни напитки описва като универсален знак за приемане и приобщаване, предава Marketing Dive. 

Водещият видео спот „Вълшебно е, когато светът се събере“ показва плувците Лили Кинг, Кейлин Корбет, Ани Лазор и Татяна Шонмейкър, които се прегръщат - намигване към момент от последните летни игри. Случайните зрители вземат пример от спортистите и започват да прегръщат хората около тях, докато рекламата продължава.

Лимитираната опаковка за Олимпийските игри показва илюстрации на половината от прегръдка, създавайки пълна прегръдка, когато две кутии от кока-кола стоят заедно една до друга. Външните реклами, социалното и дигиталното съдържание завършват усилията, които подкрепят единството в период на засилени разделения, допълва изданието. 

Последната олимпийска кампания на Coca-Cola изглежда далеч от последните две, когато близкият физически контакт беше силно обезсърчен на фона на разпространението на COVID-19. Акцентът на марката върху приобщаването, въплътен чрез израз на обич както към спортни съперници, така и към непознати, идва в друг крехък момент за обществото.

Франция, домакинът на игрите тази година, току-що претърпя оспорвани предсрочни избори, както и Обединеното кралство. Други страни, включително САЩ, едва навлизат в разгара на сезона на политическите кампании, поставяйки обществеността на ръба.

Креативни концепции като Coca-Cola ще тестват дали марките могат да облекчат безпокойството на потребителите. Специалната серия кенчета допълнително подтикват хората да се събират и да споделят безалкохолно си питие и прегръдка.

Водещата реклама за „Вълшебно е, когато светът се събере“ черпи вдъхновение от стопляща сърцето сцена от Летните олимпийски игри през 2020 г. в Токио, които се проведоха през 2021 г. поради закъснения, свързани с пандемията. След като южноафриканската плувкиня Татяна Шонмейкър счупи световния рекорд на 200 метра бруст, съотборникът й Корбет и американските съперници Кинг и Лазор побързаха да я поздравят с прегръдка в демонстрация на вдъхновяващо спортно майсторство. Рекламата на Coca-Cola пресъздава момента в Париж, който предизвиква заразителна вълна от прегръдки по целия свят, докато зрителите прегръщат други фенове, приятели и дори непознати в метрото.

Усилието е част от по-голямата платформа на марката „Real Magic“ на Coca-Cola, която се фокусира върху насърчаването на човешката връзка. Компанията за безалкохолни напитки е официален спонсор на Олимпийските и Параолимпийските игри.

„Различията ни са това, което ни прави уникални, но когато се съберем, тогава се случва „Истинската магия“. Спортните съперници възприемат различията като начин на мислене. Олимпийските спортисти тренират усилено в продължение на четири години с цел да спечелят златото. Така че, когато ги видите да се прегръщат, това е наистина мощен символ на човешката връзка“, каза в изявление Ислам ЕлДесуки, глобален ръководител на съдържанието и творческата стратегия за Coca-Cola. 

Кампанията на Олимпийските игри беше разработена в продължение на 18 месеца с помощта на WPP Open X, специално звено, поддържащо марката. Допълнителни елементи включват външни реклами във Франция, които подчертават мотива за прегръдка, заедно със специални опаковки, ексклузивни за страната, които са проектирани в сътрудничество с френските художници Лаура Норманд, Аурелия Дюран и Бруно Мангиоку. 

Източник: Питър Адамс за Marketing Dive

Превод и редакция: Нели Тодорова                                                      

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ