Coca-Cola отнесе критики за рекламата на новото й мляко

Coca-Cola отнесе критики за рекламата на новото й мляко

Coca-Cola отнесе критики за рекламата на новото й мляко

Едва обявила, че навлиза в нова пазарна ниша като пуска собствена марка мляко,Coca-Cola бе подложена на критики за рекламна кампания на новия продукт. "Ненужно представяне на жената като сексуален обект в опит да се популяризира хранителен продукт.", е обобщението за кампанията от потребители в социалните мрежи и специалисти по маркетинг. 

(Вижте още: Coca-Cola започва да произвежда собствена марка мляко)

Кампанията се състои от илюстрации в художествения стил pin-up, в които атрактивни млади момичета с изкусителни форми са в бели рокли, сякаш от мляко. Един от слоганите гласи "Изпий това, което носи тя" (за роклята й - б.р.). Друг казва "По-доброто мляко ти отива повече". "С техните голи pin-up момичета, коитто лудуват в мляко, тези реклами са просто пореден пример за сексуализация на жените с комерсиална цел", пише в коментар, публикуван във в. "Гардиън" Лаура Бейтс. "(...) изглежда се връщаме назад, вместо да продължаваме напред" да се развиваме в рекламата, посочва тя. 

Потребителите на социалните медии, особено на Twitter, не са особено впечатлени от рекламата на гиганта за безалкохолни напитки, допълва "Дейли Мейл". Снимките, които се появяват под логиката на "сексът продава", са основани на пози на Мерилин Монро от миналото и популярното повдигане на нейната рокля, допълват те. 

Ето как изглеждат визиите. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ