Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Coca-Cola създаде билборд с истински растения
В хода на рекламна кампания в защита на природата Coca-Cola и Световният природен фонд на Филипините поставиха в Манила билборд, покрит с истински, живи растения.
Билбордът е с квадратна форма. Той е дълъг и широк 30 фута (или повече от 18 м), съобщава AdvertisingAge. По-голямата част от повърхността му е покрита със зеленина, която вдишва и обработва въглеродния диоксид. Тази част от нея, която не е озеленена, е във формата на емблематичната бутилка на Coca-Cola.
Уникалното рекламно устройство е поставено на една от най-оживените улици в Манила. То е създадено от агенция Momentum Philippines, в сътрудничество с McCann Erickson Philippines и Starcom MediaVest Group. В изработването му са вградени 3600 малки съдове със засадени чайни растения от китайската провинция Фудзиен. Те могат да абсорбират средно 5.9 кг въглероден диоксид за една година. Съдовете, в които са поставени растенията, са направени от рециклирани бутилки на Coca-Cola. Почвата, в която се намират, е съставена от специална смес от биопродукти за индустрията и органичи торове. Тя е напоявана от специална микросистема, в която водата се струи бавно, на капки.
„Горди сме, че дадохме живот на първия растителен билборд в страната. Той е въплъщение на ангажимента на нашата компания „Живей позитивно“, с който целим да направим положителни промени в света, като създадем устойчивост във всичко, което правим“, каза Гилермо Апонте, президент на Coca-Cola на Филипините, представяйки екологичния рекламен проект.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Цените на петрола се повишават на фона на потенциала за по-строги санкции срещу Русия
Енергетика |Около 50 европейски лидери се събират за разговори за войната в Украйна и икономиката
Свят |Белият дом замрази 26 милиарда долара за щатите, управлявани от Демократическата партия
Политика |Швейцарските шоколадови бонбони ще поевтинеят в Индия след ново търговско споразумение
Бизнес |Времето: Силен вятър с дъжд, а в планините и от сняг, носи захлаждане
България |Лондон изпадна от Топ 20 на световните пазари за първично публично предлагане
Финанси |На днешната дата, 2 октомври. Рождениците днес
На днешната дата |Учени за първи път създават ембриони от ДНК на човешка кожа
Наука и Здраве |Цитат на деня
Цитат на деня |Нови директиви пред генералите: Военни сили за бързо реагиране ще потушават граждански безредици в САЩ
Свят |Времето: Силен вятър с дъжд, а в планините и от сняг, носи захлаждане
България |ДСБ предлагат паркоместата в сградите да получат отделна имотна партида
Политика |Планината на седемте цвята: Перуанската звезда на Instagram
Любопитно |ADVERTORIAL

Официално отвори врати AYA Estate Vineyards – първата в България и региона винарна и галерия за съвременно изкуство

Vivacom с три отличия от престижния конкурс Forbes HR & Employer Branding Awards 2025

Коментари
Няма въведени кометари.