Coca-Cola създаде билборд с истински растения

Coca-Cola създаде билборд с истински растения

В хода на рекламна кампания в защита на природата Coca-Cola и Световният природен фонд на Филипините поставиха в Манила билборд, покрит с истински, живи растения.

Билбордът е с квадратна форма. Той е дълъг и широк 30 фута (или повече от 18 м), съобщава AdvertisingAge. По-голямата част от повърхността му е покрита със зеленина, която вдишва и обработва въглеродния диоксид. Тази част от нея, която не е озеленена, е във формата на емблематичната бутилка на Coca-Cola.

Уникалното рекламно устройство е поставено на една от най-оживените улици в Манила. То е създадено от агенция Momentum Philippines, в сътрудничество с McCann Erickson Philippines и Starcom MediaVest Group. В изработването му са вградени 3600 малки съдове със засадени чайни растения от китайската провинция Фудзиен. Те могат да абсорбират средно 5.9 кг въглероден диоксид за една година. Съдовете, в които са поставени растенията, са направени от рециклирани бутилки на Coca-Cola. Почвата, в която се намират, е съставена от специална смес от биопродукти за индустрията и органичи торове. Тя е напоявана от специална микросистема, в която водата се струи бавно, на капки.

„Горди сме, че дадохме живот на първия растителен билборд в страната. Той е въплъщение на ангажимента на нашата компания „Живей позитивно“, с който целим да направим положителни промени в света, като създадем устойчивост във всичко, което правим“, каза Гилермо Апонте, президент на Coca-Cola на Филипините, представяйки екологичния рекламен проект.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ