Cosmopolitan of Las Vegas: Точната доза грях

Американската компания Cosmopolitan of Las Vegas открива нов свръхлуксозен курортен комплекс с хотел и казино. По повод представянето на комплекса, в американския ефир беше завъртяна култова, провокативна реклама.

Мотото на реклама е „Точната доза грях“. Действието в сюжета й се развива в интериора на новия уникален комплекс с 2995 стаи, разположен между популярните в цял свят сгради на казината CityCenter и Bellagio в Лас Вегас.

Изпълнението на рекламата е дело на криейтив агенция Fallon, Минеаполис. Можете да я видите тук.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Стартъп за $1.5 млрд. фалира, представял 700 индийски програмисти за AI алгоритъм
На днешната дата, 7 юни. Имен ден празнуват Валери и Валерия
Неизвестно за известните: Модният революционер, на когото маркиза и звезди донасят късмет и пари
Регулаторите подписаха споразумение срещу спекулата преди въвеждането на еврото у нас
Тръмп: Си Цзинпин ще възобнови износа на редкоземни минерали за САЩ
КЕВР предлага поскъпване на тока и парното с 5% от следващия месец
България е на четвърто място по икономически растеж в ЕС
Слънце до обяд, следобед - облаци и превалявания