DDB и NEXT-DC са новите рекламни агенции на GLOBUL

DDB и NEXT-DC са новите рекламни агенции на GLOBUL

С конкурс телекомуникационният оператор GLOBUL избра DDB Sofia за своя рекламна агенция, а Next-DC - за дигитална агенция, съобщават от компанията.

Критериите за оценка на кандидатите са включвали преглед на цялостната им работа в стратегическо и креативно направление, както и представяне на екипите им в конкурса.

Отскоро GLOBUL работи и с нова медийна агенция - PHD, която също като DDB е част от американската Omnicom Media Group.

DDB е сред водещите рекламни агенции в световен мащаб, а българският й клон DDB Sofia е създаден през 1993 г. DDB Sofia е рекламната агенция, получила най-много награди през последните 5 години у нас, сред които „Рекламна агенция на годината“ за 2013, 2012 и 2010 г. от рекламния фестивал ФАРА, както и „Медиa агенция на годината“ за 2009 г.

Next-DC е основана през 2010 г. и е носител на редица награди, като през 2013 г. е определена за „Дигитална агенция на годината“ от Forbes E-volution Awards и „Медиа агенция на годината” от фестивала ФАРА. През същата година на фестивала печели и седем златни награди в категориите „Най-добра продуктова кампания“, „Най-добра дигитална кампания“, „Най-добра интерактивна кампания“, „Иновативно използване на дигитални медии“, „Външна реклама – Ambient“ и „One to One communication“.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 27 октомври до 2 ноември
България и „Райнметал“ подписаха договор за изграждане на завод за барут и боеприпаси
Новата икономика: Биткойн миньорите пренасочват вниманието си към AI
„Лукойл“ ще продаде международните си активи
Съветът за съвместно управление договори ротацията на председателя на парламента
Румен Радев: България трябва да има ясно и открито лице на управление
Тръмп и Такаичи обещаха нова „златна ера“ в отношенията между САЩ и Япония
Борсите в Европа записват понижения в очакване на решението на Фед за лихвите*