Durex разработи технология за любов от разстояние

В нов рекламен експеримент Durex Австралия обяви, че любовта от разстояние може да бъде усъвършенствана. Марката представи закачливо видео, което популяризира Fundawear – създадена от нея технология за докосване по нареждане на любимия пред компютърния екран.

Fundawear е разработена на базата на системата, която кара мобилните телефони да вибрират. Специален тип двигателен механизъм се прикрепя към високотехнологично бельо, което участниците в играта трябва да бъдат облекли. Механизмът се контролира чрез приложение за смартфони - тоест, може и от далечно разстояние.

Експеримент на Durex показва как чрез телефона си, застанал пред видеокамерата на компютъра, партньорът може да накара приятелката си да се докосне, ако е оскъдно облечена със специалното бельо. Целта: „да бъде дадена възможност на хората с връзки от разстояние да се гъделичкат и да провокират желание един в друг”, според описанието на прототипа.

Разказвайки за иновативното бельо, техническият директор на експеримента Бен Моър заяви „След като смехът спря знаехме, че ще бъде страхотен проект”.

Независимо дали ще бъде така, идеята се доказа като ефективен рекламен инструмент.

Ето го и рекламното видео. Поне 4 милиона души са го прегледали в изтеклата седмица, след като бе публикувано.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 25 до 31 август
Зеленски: Украйна има за цел да си осигури поне 1 млрд. долара месечно за закупуване на оръжия от САЩ
Германският концерн „Райнметал“ ще строи в България два завода – за артилерийски снаряди и барут
Мерц: Германия трябва да търси нови търговски партньори
Германия може да бъде принудена да върне наборната военна служба при продължаващ недостиг на военнослужещи
5 инвестиции, на които можем да разчитаме за доходи
Сърбия въвежда таван на надценките за близо 3000 стоки в търговските вериги
Американците се опасяват, че изкуственият интелект ще измести трайно работниците