General Motors моли Америка за прошка в реклама


„Всички падаме. Благодарим, че ни помогнахте да станем!“

Това е мотото на новата телевизионна реклама на автомобилната компания General Motors (GM), която тази година беше спасена от фалит с 43 млрд. долараот джоба на американския данъкоплатец, налети от държавата.

С кампанията си GM моли американците за прошка и за втори шанс, отбелязва creativity-online.com.

За да постигне още по-силен емоционален ефект, кампанията стартира миналия  четвъртък в Деня на благодарността. Тя е дело на агенция Goodby Silerstein & Partnes. Можете да я видите тук.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Белият дом замрази 26 милиарда долара за щатите, управлявани от Демократическата партия
Лондон изпадна от Топ 20 на световните пазари за първично публично предлагане
Времето: Силен вятър с дъжд, а в планините и от сняг, носи захлаждане
Учени за първи път създават ембриони от ДНК на човешка кожа
На днешната дата, 2 октомври. Рождениците днес
Нови директиви пред генералите: Военни сили за бързо реагиране ще потушават граждански безредици в САЩ
ДСБ предлагат паркоместата в сградите да получат отделна имотна партида
Започва плановият 90-дневен ремонт на топлопреносната мрежа в "Дружба" 2