GLOBUL вече е Теленор

GLOBUL вече е Теленор

Българския мобилен оператор GLOBUL вече ще се нарича Теленор. Макар и да върви рекламна кампания от десетина дни, преименуването бе официално оповестено днес на пресконференция в столицата. 

Юридическото название на компанията също е променено на „Теленор България“ ЕАД. То отразява промяната в собствеността ѝ, след като международната телекомуникационна компания Теленор Груп от Норвегия придоби GLOBUL за 717 милиона евро през август 2013 г.

Компанията ще оперира на българския пазар под търговската марка Теленор. Логото, цветовата схема и корпоративната идентичност на Теленор Груп ще бъдат включени в дизайна на всички продукти и услуги на Теленор България, на уебсайта на оператора и мобилния портал, както и във всички 250 магазина на компанията в страната, които ще бъдат обновени в близките месеци. 

Промяната в корпоративната идентичност на компанията няма да създаде никакви затруднения за клиентите на Теленор България и не е необходимо те да преподписват своите договори или да заменят своите SIM-карти, а мобилните им номера остават непроменени, посочват от телекома.

„Инвестициите на Теленор Груп в България досега ясно показват нашите намерения да бъдем дългосрочен инвеститор. Новата търговска марка и новата корпоративна идентичност са логична следваща стъпка в интеграцията на българското ни подразделение в голямото семейство на Теленор Груп, което включва компании в 13 страни от Европа и Азия с общо над 176 милиона абонати“, заяви изпълнителният вицепрезидент на Теленор Груп Хил - Мортен Йонсен по време на пресконференцията.

„Днес отбелязваме началото на нова ера не само в историята на нашата компания, но и на целия телекомуникационен сектор в България. Теленор е 
компания, която спазва обещанията си, прави мобилната комуникация и дигиталните услуги лесни и достъпни за всеки, уважава своите клиенти и партньори и предлага нови начини за общуване и нов модел за правене на бизнес”, коментира главният изпълнителен директор на Теленор България Стайн - Ерик Велан.

„Теленор ще бъде и първият български мобилен оператор, който ще предложи равнопоставеност между всички свои клиенти – както нови, така и настоящи. Това означава, че всеки наш клиент ще има равен и безпрепятствен достъп до всички наши търговски предложения и промоции, както и до най-новите и търсени модели мобилни устройства, предлагани от Теленор, на еднаква цена и при равни условия”, добави г-н Велан. 

С цел да се осигури честно, прозрачно и удобно обслужване на клиентите, е променен и дизайна на магазините на Теленор, като първият изцяло обновен търговски обект на оператора в Бизнес парк София, бе открит по време на събитието.

Амбициозна програма за обновяване и подобрение на мрежата на оператора, която Теленор стартира през април тази година, продължава по план. Към края на септември, около 40% от мрежата на компанията е подменена и проектът се очаква да приключи по график през първата половина на 2015 г. 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ