"Роден през 1853 г. Създаден за бъдещето" е на ход - Guerlain задвижи кампания с изкуствен интелект

 Роден през 1853 г. Създаден за бъдещето е на ход -  Guerlain задвижи кампания с изкуствен интелект

Рекламодателите и агенциите продължават да се борят с това как бързото развитие на генеративния изкуствен интелект (AI) ще се отрази на техните операции, от ежедневните проблеми до по-екзистенциалните. И въпреки че често се свързва с най-напредналите в технологиите компании, генеративният AI задвижи кампания на френска луксозна къща, която е на почти 200 години, предава Marketing dive

За да отпразнува своя емблематичен аромат Flacon aux Abeilles, Maison Guerlain работи с базираната в Париж творческа агенция Mnst и създаде кратък филм, който обръща поглед към 170-годишната история на така наречената Bee Bottle и предсказва оптимистично бъдеще след 170 години. Промотираното на 12 юни 2-минутно видео "Роден през 1853 г. Създаден за бъдещето" представя безпроблемна последователност от изображения, вдъхновени от Bee Bottle, които се преобразуват с променящата се тайнствена естетика на долината, обичайна за AI изкуството.

Заедно с показването в социалните мрежи и дигиталните платформи на Guerlain, "Роден през 1853 г. Създаден за бъдещето" беше прожектиран през юни на търговския панаир Vivatech в Париж чрез завладяващо изживяване, което позволи на гостите да навлязат по-дълбоко в епохите и темите на филма. Работата е плод на взаимоотношенията между Guerlain, собственост на LVMH, и Mnstr, които виждат, че агенцията търси нови иновации вместо да отговаря на креативни предложения.

За Mnstr изкуственият интелект може да бъде инструмент, който превръща архивите и историята в жизнена, модерна естетика.

"Не искахме просто да използваме AI. Въпросът беше какво можем да кажем за Guerlain и само за Guerlain чрез AI, за да покажем богатството на наследството", каза Мартин Фридрих, стратегически плановик в Mnstr.

За да създаде първата половина на филма, Mnstr създаде специални табла, които покриват ключови етапи от последните 170 години на изкуството и красотата. Те включват ключови движения, като импресионизъм и Арт Нуво, но също и елементи, специално свързани с историята на Guerlain. След това агенцията превърна тези табла в подкани за AI технологии за текст към изображение, създадени от независимото студио Bonjour Interactive Lab, които бяха обучени в архивите на Guerlain.

Обучението на AI модела на Bonjour Interactive Lab върху Guerlain отнема няколко седмици и е необходима част от процеса. Платформа за изкуство с изкуствен интелект като Midjourney, например, не знае какво да прави с подкана за "Guerlain Bee Bottle". След обучение Mnstr може да използва AI, за да си поиграе и да пресъздаде бутилката като сграда, рокля или дори Айфеловата кула.

За да изведе Bee Bottle 170 години в бъдещето, Mnstr избра образите на пътуване в дълбокия космос и Solarpunk - оптимистична визия за бъдещето с много светлина и ярки цветове, където природата и човешкият живот най-накрая могат да намерят начин да съществуват съвместно и да работят заедно. 

BORN IN 1853. MADE FOR THE FUTURE. from MNSTR on Vimeo.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата, 17 декември. Имен ден празнуват Данaил, Данaилa, Даниeл, Даниeлa
Мерц: Според гаранциите, предоставени от САЩ на Украйна, бихме могли да отблъснем руските сили
След повече от десетилетие: NASA загуби връзка с орбиталния апарат на Марс Maven
Парламентът прие на първо четене удължителният бюджет за 2026 година
Зетят на Тръмп се оттегля от офертата на Paramount Skydance за придобиване на Warner Bros. Discovery
МАЕ: Глобалното търсене на въглища достигна рекордно високо ниво тази година, очаква се спад до 2030 г.
Рекорд: Испания отчете близо 100 млн. туристи през 2025 г. и дебне конкуренцията
Норвегия ще взривява собствени мостове в случай на военен конфликт