"Роден през 1853 г. Създаден за бъдещето" е на ход - Guerlain задвижи кампания с изкуствен интелект

 Роден през 1853 г. Създаден за бъдещето е на ход -  Guerlain задвижи кампания с изкуствен интелект

"Роден през 1853 г. Създаден за бъдещето" е на ход - Guerlain задвижи кампания с изкуствен интелект

Рекламодателите и агенциите продължават да се борят с това как бързото развитие на генеративния изкуствен интелект (AI) ще се отрази на техните операции, от ежедневните проблеми до по-екзистенциалните. И въпреки че често се свързва с най-напредналите в технологиите компании, генеративният AI задвижи кампания на френска луксозна къща, която е на почти 200 години, предава Marketing dive

За да отпразнува своя емблематичен аромат Flacon aux Abeilles, Maison Guerlain работи с базираната в Париж творческа агенция Mnst и създаде кратък филм, който обръща поглед към 170-годишната история на така наречената Bee Bottle и предсказва оптимистично бъдеще след 170 години. Промотираното на 12 юни 2-минутно видео "Роден през 1853 г. Създаден за бъдещето" представя безпроблемна последователност от изображения, вдъхновени от Bee Bottle, които се преобразуват с променящата се тайнствена естетика на долината, обичайна за AI изкуството.

Заедно с показването в социалните мрежи и дигиталните платформи на Guerlain, "Роден през 1853 г. Създаден за бъдещето" беше прожектиран през юни на търговския панаир Vivatech в Париж чрез завладяващо изживяване, което позволи на гостите да навлязат по-дълбоко в епохите и темите на филма. Работата е плод на взаимоотношенията между Guerlain, собственост на LVMH, и Mnstr, които виждат, че агенцията търси нови иновации вместо да отговаря на креативни предложения.

За Mnstr изкуственият интелект може да бъде инструмент, който превръща архивите и историята в жизнена, модерна естетика.

"Не искахме просто да използваме AI. Въпросът беше какво можем да кажем за Guerlain и само за Guerlain чрез AI, за да покажем богатството на наследството", каза Мартин Фридрих, стратегически плановик в Mnstr.

За да създаде първата половина на филма, Mnstr създаде специални табла, които покриват ключови етапи от последните 170 години на изкуството и красотата. Те включват ключови движения, като импресионизъм и Арт Нуво, но също и елементи, специално свързани с историята на Guerlain. След това агенцията превърна тези табла в подкани за AI технологии за текст към изображение, създадени от независимото студио Bonjour Interactive Lab, които бяха обучени в архивите на Guerlain.

Обучението на AI модела на Bonjour Interactive Lab върху Guerlain отнема няколко седмици и е необходима част от процеса. Платформа за изкуство с изкуствен интелект като Midjourney, например, не знае какво да прави с подкана за "Guerlain Bee Bottle". След обучение Mnstr може да използва AI, за да си поиграе и да пресъздаде бутилката като сграда, рокля или дори Айфеловата кула.

За да изведе Bee Bottle 170 години в бъдещето, Mnstr избра образите на пътуване в дълбокия космос и Solarpunk - оптимистична визия за бъдещето с много светлина и ярки цветове, където природата и човешкият живот най-накрая могат да намерят начин да съществуват съвместно и да работят заедно. 

BORN IN 1853. MADE FOR THE FUTURE. from MNSTR on Vimeo.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ