Heineken търси ентусиасти за космически тренинг в Тексас

Heineken търси ентусиасти за космически тренинг в Тексас

Холандската марка бира Heineken, известна с уникалните си маркетинг акции, организира у нас необичайно състезание. Тя ще изпрати трима българи на обучение за астронавти в Хюстън, Тексас, след като те станат големите победители в играта й "80kmtospace".

Heineken организира играта чрез специално създадено приложение за смартфони, което се казва "80kmtospace" и е част от кампанията й "The Voyage". Желаещите да влязат в играта трябва да го свалят и да съберат 80 километра движение по вертикала, тоест да изкачват високи сгради, планини и хълмове, като го включват да отмерва движението им нагоре и съберат общо 80 километра, изминати в изкачване. Толкова всъщност е разстоянието от повърхността на Земята до ръба на Космоса, обясняват от Heineken. Всеки път, когато се изкачат някъде нависоко, участниците трябва да спират измерването и да правят снимка. 

„Космосът е само на 80 километра от нас и едва ли има друга дестинация, която да разпалва така страстите и въображението на човечеството”, посочват от компанията и казват, че това ги е вдъхновило да организират необичайната надпревара в България.

Тренингът, в който ще участват тримата победители, ще бъде проведен в партньорство с НАСА и ще се изпълни в базата на агенцията в Хюстън с помощта на симулатори, които подготвят тялото на американските астронавти за нулевата гравитация на Космоса. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ