Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Heinz се завръща в рекламата на Супербол след 16 години
След 16-годишно отсъствие световноизвестният бранд за кетчуп и други кулинарни подправки Heinz се завръща в рекламния блок на най-скъпото време за популяризиране на марките в телевизионния ефир на САЩ – финалът на футболната лига в страната Супербоул.
Това ще е втората поява на Heinz в рекламата на спортния финал, посочва Business Insider. Производителят съобщи, че ще покаже 30-секунден рекламен спот на кетчупа си, чието съдържание ще бъде свързано със спомените на американските семейства, свързани с продукта. Heinz се продава в Щатите от 1876 г. насам
В рамките на кампанията фирмата ще предложи на клиентите си да изпращат свои снимки със семейството им, в които използват любимия си кетчуп, за да спечелят награди на стойност над 400 000 долара.
Рекламната кампания се реализира от агенция Cramer-Krasselt, Чикаго. Тя се случва след като през февруари 2013 г. холдингът на Уорън Бъфет „Бъркшир Хатауей” и бразилската група за частни активи 3G Capital купиха Heinz и започнаха да я пресртуктурират, като отписаха 1950 нейни работни места в Америка и Канада.
Рекламата по време на Супербол тази година се очаква да достигне ценови рекорд от, средно, 4 милиона долара за излъчване на 30-секундно видео. Футболният финал ще се състои на 2 февруари на стадион „Метлайф” в Ню Джърси.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.