„Изглеждай добре, играй добре“ - новата глобална кампания на Gillette
Gillette стартира нова глобална кампания, „Hit Reset with Gillette“, насърчавайки геймърите да използват нейните продукти за лична хигиена, за да се почистят след нощ на игри, предава Marketing dive.
Ключът към усилията е разширяването на дългогодишния Gillette Gaming Alliance - списък от най-добри гейминг стриймъри, който вече включва глобална общност, включваща пасивно гледане и активно участие. Алиансът ще споделя съдържание и ще хоства брандирани стрийминги в Twitch, YouTube и социалните медии.
Потребителите ще имат възможности да се ангажират чрез генерирано от потребителите съдържание, социални медии и в няколко игрални събития. Ходът, един от най-новите от марката в арената на игрите, включва също партньорство с The Esports Awards.
Gillette на Procter & Gamble налага манталитет „изглеждай добре, играй добре“ за най-новата си кампания, повишавайки осведомеността за своите продукти за лична хигиена за тези, които искат да почистят след дълъг период на игра. Този ход може да помогне на марката да резонира с нарастващия брой потребители, които се наслаждават на видео игри, като същевременно я свърже с глобалния пазар на електронни спортове, който се очаква да достигне приходи от 3,8 милиарда долара тази година.
В основата на усилията е глобалният Gillette Gaming Alliance, който ще хоства брандирани стрийминги и ще създава локализирано „Hit Reset with Gillette″ съдържание в Twitch, YouTube и социалните медии.
В тазгодишния алианс са включени нови и завръщащи се членове като AJ3 (Обединеното кралство), Elded (Мексико), PizFN (Италия), Xiuder (Италия), Tvander (Испания) и Idrea (Франция), всички от които ще покажат своето лично „reset routines″, като подчертават Gillette и предлагат образователно съдържание за подстригването. Потребителите ще имат множество възможности за участие, включително чрез активации на възхвалявани игрални събития, според изданието.
За да стартира кампанията, Gillette си партнира с The Esports Awards, ежегодно събитие, на което празнуват създателите на игри, електронни спортове и съдържание. Тази година събитието се проведе от 29-30 ноември в Resorts World Las Vegas. Gillette беше представен по време на събитието, включително със съдържание преди шоуто „Reset with Gillette“ и продуктови интеграции на GilletteLabs. Членовете на Gillette Gaming Alliance също присъстваха и говориха за своя опит с марката.
Игрите често са били фокус на маркетинга на Gillette. Преди най-новата кампания на марката, тя се обедини с геймърския лайфстайл бранд Razer, за да създаде комплекта за бръснене GilletteLabs Razer Limited Edition, който включва няколко функции, напомнящи за Razer, включително логото на триглава змия. За да отпразнува петата годишнина на своя Gaming Alliance през 2022 г., марката пусна разширено Fortnite изживяване, което се основава на успеха от предходната година. Играта в пространството може да помогне на марката да създаде по-автентични връзки, особено с по-млада публика.
Други марки също се стремят да спечелят гейминг тълпата с много креативни усилия. Например, Doritos по-рано този месец пусна базиран на изкуствен интелект софтуерен инструмент за компютърни геймъри, за който се предполага, че отменя „схрускващия“ звук, който се чува от похапване на неговите чипове в аудио чатове. Същия месец E.l.f. Cosmetics стартира изживяване на Roblox, предназначено да геймифицира образованието за финансова грамотност за младата потребителска база на платформата. През юни Coca-Cola се обедини с разработчика на League of Legends Riot Games за нова безалкохолна напитка, насочена към игралната общност.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.