"Infoxication" - новата реклама на Mercedes

„В миналото имахме петима приятели. Сега имаме петстотин. Когато бяхме жадни пиехме вода. Сега можем да опитаме повече от 100 вида. Не си харесвате носа? Няма проблем! Изберете си друг!”

Имаме хиляди възможности. Съмняваме се в милиони неща.

Това внушава новата, популярна реклама на Mercedes E-Class Dynamic Edition. Гласът зад кадър говори за явлението “infoxication”, чието символично название означава прекалено много информация, прекалено много възможности за избор.

Посланието е, че за щастие остават някои решения, които се определят сами. Рекламата е дело на агенция El Laboratorio, Madrid. Можете да я видите тук.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

НАТО оборудва полски вятърен парк в Балтийско море със сензори и радари
Тръмп нареди да махнат от централни места в Белия дом портретите на Обама и Буш – баща и син
Усамотението – тайното оръжие на някои от най-интелигентните хора
Фалитите в Германия нарастват с най-бърз темп от октомври 2024 г.
България вече съхранява слънчева енергия в батерии
На днешната дата, 12 август. Рождениците днес
Медицинско списание отхвърли твърденията на Робърт Ф. Кенеди-младши за вредата от алуминия във ваксините
Президентът наложи вето на промените в Закона за държавната собственост