"Infoxication" - новата реклама на Mercedes

„В миналото имахме петима приятели. Сега имаме петстотин. Когато бяхме жадни пиехме вода. Сега можем да опитаме повече от 100 вида. Не си харесвате носа? Няма проблем! Изберете си друг!”

Имаме хиляди възможности. Съмняваме се в милиони неща.

Това внушава новата, популярна реклама на Mercedes E-Class Dynamic Edition. Гласът зад кадър говори за явлението “infoxication”, чието символично название означава прекалено много информация, прекалено много възможности за избор.

Посланието е, че за щастие остават някои решения, които се определят сами. Рекламата е дело на агенция El Laboratorio, Madrid. Можете да я видите тук.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

План за бедствия: Японските власти предупредиха 723 общини да се готвят за „мегаземетресение“
Тръмп поиска незабавна оставка на управителя на Фед Джером Пауъл
Асен Василев: Ние предложихме Барбутов на Васил Терзиев
Световната здравна организация призова целия свят да вдигне цените на алкохол, цигари и сладки напитки
Темите за "езика" и "македонската идентичност" са напът да отпаднат от доклада на ЕП за РСМ
Зеленски: Преговорите между Киев и Вашингтон за американска военна помощ продължават
Утре по обед гласуват третия вот на недоверие към правителството
Австралия отне визата на рапъра Кание Уест заради песен в прослава на нацизма