"Infoxication" - новата реклама на Mercedes


„В миналото имахме петима приятели. Сега имаме петстотин. Когато бяхме жадни пиехме вода. Сега можем да опитаме повече от 100 вида. Не си харесвате носа? Няма проблем! Изберете си друг!”

Имаме хиляди възможности. Съмняваме се в милиони неща.

Това внушава новата, популярна реклама на Mercedes E-Class Dynamic Edition. Гласът зад кадър говори за явлението “infoxication”, чието символично название означава прекалено много информация, прекалено много възможности за избор.

Посланието е, че за щастие остават някои решения, които се определят сами. Рекламата е дело на агенция El Laboratorio, Madrid. Можете да я видите тук.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Холивудската звезда с два „Оскара“-а Кевин Спейси загуби дома си и изнася концерти по клубове
22 цитата за силата и смисъла на семейството
Броят на ТЕЛК решенията е нараснал шесткратно за последните 5 години
Зеленски в извънредно обръщение: Украйна е изправена пред труден избор, но и най-твърдият метал се огъва
Зеленски изрази готовност да работи по плана на САЩ за прекратяване на войната в Украйна
"Не оставяй демокрацията зад решетките": Хиляди протестираха в София и Варна
Половин век след Франко: Как се промени съвременна Испания?
Изследване: Окото може да се „рестартира“ и да възстанови увреденото зрение