"Infoxication" - новата реклама на Mercedes


„В миналото имахме петима приятели. Сега имаме петстотин. Когато бяхме жадни пиехме вода. Сега можем да опитаме повече от 100 вида. Не си харесвате носа? Няма проблем! Изберете си друг!”

Имаме хиляди възможности. Съмняваме се в милиони неща.

Това внушава новата, популярна реклама на Mercedes E-Class Dynamic Edition. Гласът зад кадър говори за явлението “infoxication”, чието символично название означава прекалено много информация, прекалено много възможности за избор.

Посланието е, че за щастие остават някои решения, които се определят сами. Рекламата е дело на агенция El Laboratorio, Madrid. Можете да я видите тук.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Археолози: Древен „воден култ“ е изградил монументи, по-стари от Стоунхендж
Опасност от конфликт с Китай: Индия започна мащабно строителство на военни съоръжения в Хималите
На днешната дата, 26 декември. Имен ден празнуват Давид, Йосиф, Йосифа
Мистерия: Мегаполис с 10 милиона души остана с блокирана сателитна навигация за 6 часа
Времето: Валежите постепенно спират, но остава студено
Рапърът P. Diddy обжалва присъдата си за сексуални престъпления и настоява за освобждване
Скъсана фланелка на Марадона беше продадена на търг за 179 000 долара
Сняг и заледени пътища затрудниха движението в Северозападна България