И това е част от работата ви!
Като изпълнителен коуч, аз работя с основателите на компании всеки ден, за да им помогна да ръководят своите екипи, да прилагат правилните инструменти и процеси и да растат лично. Предприемачите имат голям стремеж както да се усъвършенстват, така и да се уверят, че компанията им е успешна, така че най-често те са отворени към моето обучение. Но има една област, която много основатели отблъскват. Когато започна да говоря с тях за изграждане на лични марки, те често упорито се съпротивляват и аз разбирам защо го правят, пише Алиса Кон в статия за Inc.com.
Основателят иска да прекарва време в изграждането на продукта, разговорите с клиентите и стимулирането на бизнеса, но е грешка да игнорира личната си марка. Като основател атмосферата около вас може да отвори врати. И разбира се, колкото по-известен сте, толкова по-известна става вашата компания. Ето пет начина за изграждане на вашата марка.
Първо, припомнете си вашата цел
Става въпрос за това, което защитавате и защо сте изградили вашата компания. Това казва на света колко страхотни са вашият продукт, вашата услуга и вашата компания. Това е самохвалство за вашия екип от световна класа и колко феноменални са в изграждането, експлоатацията и привличането на клиенти.
Вие като основател имате уникална платформа, за да станете по-известни, така че хората да могат да ви опознаят по-добре, да се заинтересуват от вашата компания и в крайна сметка да помогнат на вашата компания да постигне огромен успех. И също така, за да уведомите света за вашите променящи живота продукти.
Второ, изградете своята мрежа
Един от начините да изградите марката си е да позволите на другите да го направят вместо вас. Хората ви срещат, разбират какво правите и стават част от потребителите около вас, които могат да ви препоръчат, да гарантират за вас и да ви помогнат да се разчуе за вас и вашата компания.
Това е една от многото причини, поради които е важно да поддържате и подхранвате вашата мрежа. Има хиляди книги и статии, които да ви помогнат да направите това, но най-важното средство е да отделите време за среща с нови хора. Намерете начини да сте сигурни, че се срещате с разнообразна група от хора и не забравяйте да поддържате връзка.
Трето, говорете
Много хора се притесняват от публично говорене, така че ако и вие реагирате така, знайте, че не сте сами. Публичното говорене е много повече от това да стоите прав пред дадена аудитория. Можете да проведете чат край огнището, да участвате в панел, да проведете неформален разговор или дори да водите семинар. Започнете с начини, които ви правят само малко нервни и изградете своята зона на комфорт оттам.
Четвърто, кажете "да" на пресата
Това е доста очевидно, но често срещам основатели, които не искат да говорят с журналисти и пропускат възможността да участват по телевизията или в подкасти. Това е грешка, тъй като медиите във всички форми могат да усилят вашия глас и вашето послание. Така че първа стъпка е просто да се възползвате от тези възможности, когато се появят пред вас.
Освен това е полезно да култивирате отношения с журналисти, блогъри и подкасти като част от вашата мрежа. Можете да направите това, като се представите на събития и ги уведомите за вашата област на опит. Освен това предложите да им помогнете, като ги свържете с други експерти във вашата мрежа. Направете им услуга и това може да ви се отплати.
Пето, бъдете себе си
Може да се изненадате да разберете колко много хората искат да ви познават лично. Те искат да знаят на какво се наслаждавате, на вашите домашни любимци и вашите странни интереси. Така че, вместо да се опитвате да изглеждате като излъскана говореща глава, уведомете хората, че се учите да жонглирате или се наслаждавайте да се събуждате в 4 сутринта с детето си, което не спи. Хората най-много ще се свържат с вашата човечност.
Вашата лична марка е съществена част от вашия успех като основател и успеха на вашата компания. Уверете се, че отделяте известно време, за да я накарате да заблести.
Източник: Алиса Кон за Inc.com
Превод и редакция: Нели Тодорова
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.