Вашият рейтинг на вашата репутация
В наши дни е изключително важно за всеки собственик на бизнес да следи онлайн присъствието на компанията си и да знае как марката му резонира със съществуващи и потенциални клиенти. Показателят, използван за измерване на този компонент на маркетинга (и марката), често е известен като рейтинг на вашата репутация.
Познаването на рейтинга на вашата репутация не само осигурява широк преглед на онлайн представянето и настроенията на вашата марка, но може да създаде мощна отправна точка, от която да укрепите имиджа си, да генерирате потенциални клиенти, да увеличите продажбите и да развиете онова толкова критично социално доказателство, необходимо за изграждане на потребителското доверие.
Ето списък с фактори, които можете да използвате, за да оцените онлайн рейтинга на репутацията ви и да разберете по-добре отпечатъка на вашата марка в мрежата.
Какви фактори трябва да имате предвид, когато изчислявате резултата си?
Въпреки че няма точна формула за изчисляване на вашата репутация, можете да събирате данни от различни източници, за да оформите и разберете общото онлайн въздействие на вашата марка. Ето пет фактора, които трябва да имате предвид, когато събирате резултата си и как да ги използвате, когато измервате по-значителните си усилия за брандиране.
1. Отзиви на клиенти
Малко неща влияят на резултата ви и привличат повече онлайн внимание към вашата марка, отколкото клиентските отзиви. Търсачките, сайтовете за рецензии, специфични за индустрията, и страниците за общи рецензии са навсякъде. Вашият резултат може да варира драстично от страница на страница и лошите отзиви са неизбежни. Много по-критично е как се справяте с тях.
Повечето потребители ще прегледат 10-15 отзива, преди да направят следващата стъпка надолу по тунела на продажбите. Така че наблюдавайте отблизо отзивите си и разработете стратегия за управление на отзивите. Колкото повече знаете за опита на клиентите с вашата марка, толкова по-ценна обратна връзка имате, за да я подобрите.
2. Оценки на служителите
Сайтове като Indeed и Glassdoor позволяват на настоящи и бивши служители да прегледат вашата компания анонимно. Много търсещи работа основават решението си да кандидатстват на прегледи на служители. Ако те използват тази информация, за да преценят репутацията на вашата компания, можете и вие. Ето няколко въпроса, които трябва да имате предвид, когато отчитате отзивите на служителите във вашата репутация:
- Има ли повече отрицателни от положителни отзиви?
- Можете ли да намерите общи черти в негативното?
- Текущата ви работна среда отразява ли коментарите, оставени от служителите?
- Прегледите напомнят ли ви за области, които изискват промяна в лидерската тактика?
Прозрачността е ценен актив на компанията и съвременните потребители ще обърнат гръб на бизнеса, обвиняван в лошо отношение към служителите. Така че никой бизнес не може да си позволи да игнорира отзивите на служителите.
3. Локални обяви
Локалните обяви значително влияят върху репутацията на вашата компания, особено тъй като тя издържа на конкурентите в резултатите от местното търсене. Например, ако притежавате салон, потърсете "подстригване близо до мен" или "фризьорски салон близо до ме" за бърз преглед на вашата видимост на страниците за местно търсене.
Как подобрявате класирането си в местното търсене? Започнете с вашите местни обяви. Актуална ли е информацията? Как изглеждат рецензиите? Почти всички потребители кликват върху връзки, появяващи се на първата страница за търсене. Следователно позицията ви в SERP ясно показва какъв резултат имате в страниците за локално търсене.
4. Термини за търсене с дълга опашка
Ключовите думи с дълга опашка съдържат между три и пет думи, за да привлекат потребители, търсещи отговори на конкретни въпроси. Постигането на добра оценка при търсене с дълга опашка може значително да повлияе на общия ви рейтинг на репутацията и процента на реализация.
Оценяването на себе си при термини с дълга опашка е толкова просто, колкото да въведете въпроси или фрази, подходящи за вашата индустрия и често срещани сред потребителите. След като разберете как постигате резултати, можете да разработите SEO съдържание, за да повишите класирането си и да позиционирате марката си по-високо в индустрията.
5. Присъствие в социалните медии
Присъствието ви в социалните медии често има огромно влияние върху репутацията ви. И в епоха, когато толкова много потребители взаимодействат с марки на сайтове като Facebook и Tik Tok, тя също има тенденция да консумира голямо парче от пая с репутацията на марката. Например, едно вирусно оплакване или нарушение на данните може да преобърне бизнеса ви за миг. Освен това клиентите използват социалните медии, за да се ангажират с компаниите и няма да се поколебаят да направят опита си публичен.
Вашето присъствие в социалните медии също предоставя богатство от данни. С ефективен анализ можете да нарисувате по-изчерпателна картина на качеството и количеството внимание, което вашата компания генерира. Това също е място за събиране на прегледи и адресиране на проблеми, които откриете чрез тях.
Как можете да подобрите резултата си?
Можете да използвате събраните данни, за да сравнявате бизнеса си с конкурентите и да разработите по-добри стратегии за достигане. Помислете за някои стъпки, които можете да включите в подхода си за повишаване на репутацията си:
- Потърсете повече положителни отзиви, като ги поискате сами или използвате услуга, за да ги получите.
- Достигайте по-често до клиентите си, показвайки им, че давате приоритет на техния опит пред печалбите си.
- Създавайте качествено съдържание, за да стимулирате конвертируем трафик към вашия уебсайт и социални медии.
- Отговаряйте на добри и лоши отзиви професионално и своевременно.
Вашата репутация може да се промени толкова бързо, колкото и маркетинговите ви стратегии. Следователно последователното наблюдение е ключът към поддържането на контрол върху репутацията на вашата марка и справянето с проблемите, преди те да станат по-големи заплахи.
Изграждането на успешна марка и влиятелно онлайн присъствие изисква многоканален подход за подобряване на клиентското изживяване. Компании от всякакъв размер могат да се възползват от специалисти по марки и персонал, посветен на управлението на онлайн прегледи. Когато онлайн ангажираността се увеличи и клиентите излъчват вълнение от вашите продукти или услуги, растежът остава на хоризонта. Мониторингът на репутацията ви е ефективно средство да стигнете до там.
Източник: Адам Петрили, изпълнителен директор и основател на NetReputation.com, за entrepreneur.com
Превод и редакция: Нели Тодорова
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.