Те знаят как да запленят публиката

Те знаят как да запленят публиката

Те знаят как да запленят публиката

Преди малко повече от пет години експерти по дигитален маркетинг изчислиха, че американските потребители виждат между 4000 и 10 000 реклами всеки ден. За да бъдат успешни, фирмите трябва да се открояват от своите конкуренти. Установяването на мисловно лидерство в дадена област може да помогне за достигане и задържане на тази желана пазарна позиция, като същевременно изгражда позиция на авторитет и опит.

Мисловното лидерство демонстрира знания и опит в определена индустрия, област или тема. Въз основа на тази дефиниция повечето членове на ръководния екип на компанията също трябва да бъдат лидери на мисълта. Въпреки че това е донякъде вярно, най-ефективните лидери на мисли имат нещо общо: те обсъждат със страст тема, която ги вълнува и знаят как да се свържат с аудиторията си. Тези изключителни лидери разбират как да държат публиката в плен и да предават мощни послания многократно. 

Силата на мисловното лидерство в изграждането на марка 

Мисловното лидерство автоматично изгражда доверие в марката. Публиката възприема мисловния лидер като човек, на когото може да се довери. Това доверие автоматично се прехвърля към марката, която лицето представлява.

Тази тясна връзка между лидера на мисълта и тяхната марка помага да се отличава тази марка от другите. Освен това човек и марка стават синоними един на друг.

Има още една причина, поради която мисловното лидерство е толкова ефективен инструмент за изграждане на марка, и това е неговата достъпност. За да стане лидер на мисълта, човек не трябва да представлява голяма марка. Вместо това е необходима последователност и ясна визия какво съдържание ще се свърже с аудиторията. Ето защо мисловното лидерство е отлична стратегия за конкурентни марки.

Идентифициране на правилните теми и аудитория 

Как могат мисловните лидери да идентифицират най-обещаващите теми за своите аудитории? Започнете, като научите всичко, което можете за вашата целева аудитория. Какви са техните проблемни точки и как вашите прозрения могат да се справят с тях? Какви уникални знания можете да споделите вие и вашият бизнес, които публиката ще намери за ценни и подходящи?

Отговорите на тези въпроси трябва да помогнат на бъдещите лидери на мисълта да съставят списък с потенциални теми, които да помогнат за изработването на парчета за лидерство на мисълта. Ако вашата компания вече се занимава с маркетинг в социалните медии, вижте публикациите и историите, които са привлекли най-голямо внимание. Вероятно те ще станат отлични парчета за лидерство на мисълта.

Не се колебайте да изберете теми, които ви вълнуват. Вероятно ще ви е по-лесно да се свържете с аудиторията си и да задържите вниманието им, ако говорите или пишете по тема, която ви интересува. Помислете за споделяне на лични преживявания и истории. 

Предоставянето на стойност трябва да лежи в основата на всяка част от съдържанието за мисловно лидерство. Избягвайте очевидните маркетингови съобщения. Публиката е станала мъдра към слабо прикрито рекламно съдържание, облечено като лидерство на мисълта, и обратната реакция може да бъде изключително пагубна за вашия бизнес.

Създаване на висококачествено съдържание 

След като сте идентифицирали подходящи теми, е време да се съсредоточите върху изработването на вашата част за лидерство на мисълта. Колкото и важни да са последователните комуникации, качеството е също толкова критично. Отделете толкова време, колкото е необходимо, за да напишете сценарий или статия за лидерство на мисълта.

Помислете за разликата между споделянето на туит или публикация в Instagram, които публиката ви може да погълне, докато върши други неща, и дългосрочен авторски материал, изпратен до национално издание. И двете изискват грижа и внимание към детайлите, но дългосрочното съдържание изисква допълнителни изследвания и усилия.

Създаването на качествено съдържание също означава да се възползвате от инструментите, до които вашата марка има достъп, включително:

  • Използване на цифрови канали: използвайте всеки канал, на който присъства вашата марка. Twitter е отлично място за споделяне на връзка към най-новия ви блог, докато LinkedIn заслужава по-дълга версия. Ако предлагате уебинари, споделете фрагменти в други канали.
  • Сътрудничество с влиятелни лица в индустрията: обединете се с други лидери на мисълта във вашата област или се свържете с влиятелни лица в индустрията в сродна област. Не само можете да действате като вдъхновение един за друг, но можете също да достигнете до нови аудитории чрез инфлуенсъри.
  • Установяване на авторитет чрез ангажименти и събития с изказвания: случвало ли ви се е да гледате мисловни лидери и да се чувствате сякаш ги виждате навсякъде? Някои от най-утвърдените лидери в своята област успешно се възползват от ангажименти за изказвания и изяви на събития. 

Измерване и демонстриране на въздействието на мисловното лидерство

Измерването и демонстрирането на въздействието на мисловното лидерство не се различава драматично от измерването на други дигитални маркетингови дейности. Помислете например за броя и нивото на ангажираност в публикациите в социалните медии.

Проследявайте споделяния и коментари на публикации в блогове и обмислете предлагането на по-дълго съдържание в замяна на данните за контакт на публиката. Тези незабавни мерки ще ви дадат някои от първоначалните прозрения, от които се нуждаете. С течение на времето въздействието на мисловното лидерство ще се превърне в продажби и реализации.

Мисловното лидерство е един от най-мощните и рентабилни начини брандовете да изградят доверие и надеждност. Базира се на идентифициране на темите, които са най-подходящи за вашата целева аудитория и предоставяне на уникални прозрения въз основа на личен опит и експертни познания. Като стратегия мисловното лидерство е еднакво ефективно за малки и големи марки и може да бъде инструмент за поставяне на марката на картата за години напред. Разгледайте маркетинговата си стратегия днес, за да идентифицирате възможности за мисловно лидерство, което може да ви помогне да осигурите бъдещето на вашата компания.

Източник: Джесика Уонг, основател и главен изпълнителен директор на Valux Digital и uPro Digital, за entrepreneur.com

Превод и редакция: Нели Тодорова                                                

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ