Без думи - тактиката на луксозните марки за по-високи резултати в LinkedIn

Без думи - тактиката на луксозните марки за по-високи резултати в LinkedIn

Без думи - тактиката на луксозните марки за по-високи резултати в LinkedIn

Платените реклами в LinkedIn за луксозни марки доведоха до по-високи резултати, когато стратегически са използвали разказването на истории, музиката и темпото, показва ново проучване на VidMob, цитирано от Marketing dive

Докладът "Luxury Creative Video Insights" откри 460% увеличение над средното за реклами, в които талантът се появява след първите три секунди, в сравнение с тези, в които талантът се появява през първите три секунди. 

Констатациите, базирани на преглед на 2300 реклами и над 120 милиона импресии на мрежовата платформа в течение на една година, също показват, че видеоклиповете, които не включват разговорен диалог, превъзхождат тези със субтитри.

Приходите от реклами на LinkedIn продължават да растат, въпреки че темпът се забавя. На един труден пазар LinkedIn привлича вниманието към това, че неговата потребителска база от бизнес професионалисти също са потребители и такива, които печелят средно повече от потребителите на други социални медийни платформи и е по-вероятно да кликнат върху подходящи реклами.

Изследването на VidMob отразява някои най-добри творчески практики в LinkedIn за луксозния пазар, който се очаква да нарасне до 369,8 милиарда долара до 2030 г.

Освен важността за луксозните марки да се съсредоточат върху визуалното разказване на истории и музиката в криейтива си за LinkedIn, констатациите показват също, че показването на занаятчия по време на работа е довело до 3,2% повишение в разглеждането на видеоклипове със 100% честота на гледане (VTR) и 9% повишаване на осведомеността. Подчертаването на основния продукт, преди да се направи снимка в пълен изглед, също резонира сред потребителите, което е довело до 242% повишаване на ефективността за реклами с 25% VTR и 5,5% честота на кликване. 

Тези констатации изхождат от това, че някои търговци на луксозни стоки са се фокусирали върху достигането до нови потребители на фона на растежа на категорията.

На фронта на електронните спортове Porsche си партнира с FaZe Clan, докато Gucci търси нови потребители чрез собствената си игрална академия.

Tag Heuer и Don Julio пък са сред онези, които използват културата и развлеченията, за да привлекат потребителите на луксозни стоки. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ