KFC пусна сатирична кампания

KFC пусна сатирична кампания

KFC стартира интегрирана рекламна кампания, насочена към представянето на новите Original Recipe Tenders на веригата за пържено пиле, пише Marketing Dive. 

Ключът към кампанията е 60-секундна реклама, озаглавена „The Chicken Tenders Battle Has Begun“, която предлага забавен поглед към битките на индустрията за бързо хранене за това да стане първият избор на потребителите. Спотът разказва историята на войните за пилешки сандвичи, преди да представи битката за пилешки хапки. Докато очакването достига своя пик, армия от хора, облечени като служители на KFC, викат „за Kentucky!“ и се впускат в битка.  

Кампанията ще продължи до 1 декември с маркетинг, обхващащ инфлуенсъри, платени и органични социални медии, в приложението, радио и стрийминг аудио и печатни реклами както в New York Times, така и в USA Today. Маркетингът също така ще обхване линейна и свързана телевизия, с разположения около NFL и MLB (професионална спортна бейзболна организация в САЩ и Канада) игри и в YouTube, а KFC ще има търгове за раздаване на стоки онлайн чрез магазина на KFC. 

KFC допълнително кима към своите конкуренти в пърженото пиле, като изненада потребителите с безплатни търгове за оригинални рецепти на 17 октомври в стратегически избрани градове, включително Батън Руж и Ню Орлиънс, Луизиана – местата на основаване съответно на Raising Cane's и Popeyes – и Атланта, Джорджия, градът на основаването на Chick-fil-A.

Други играчи се стремят да утвърдят господството си над конкурентите с насмешливи маркетингови игри. Например, Chili’s Grill & Bar през юни пусна онлайн видео игра, вдъхновена от заглавието BurgerTime от 80-те години, която се интересува от нарастващите цени в ресторантите за бързо хранене. През май Pizza Hut помоли потребителите да „изневерят на своя чийзбургер“, като накарат шофьори за доставка да се появят в централните офиси на McDonald’s и Burger King.

The Original Recipe Tenders са двойно ръчно панирани и направени с помощта на характерната смес от подправки и билки на KFC. За да популяризира пускането на пазара, веригата предлага кутия от 5 долара с три оферти, пържени картофи по тайна рецепта и два от характерните си сосове. KFC също така ще предложи сделки, включително сделка за семейно хранене Tenders + Nuggets, достъпна онлайн и в приложението, заедно с промоция за 13 дни ежедневни сделки, която ще тече от 19 октомври до 31 октомври. 

Източник: Джесика Дейо за Marketing Dive

Превод и редакция: Нели Тодорова                                                 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ