Комуникационна агенция together& е най-награждаваната на IAB MIXX Awards 2023
С 2 златни, 3 сребърни и 4 бронзови награди, together& е най-награждаваната рекламна агенция на тазгодишното издание на фестивала за дигитална реклама IAB MIXX AWARDS 2023 Bulgaria. По този повод разговаряме с Пресиян Кирилов (съдружник и client service директор в агенцията), Николай Стойнов (творчески директор) и Софрони Милев (арт директор).
- Как се става най-награждавана агенция на IAB MIXX AWARDS 2023?
Пресиян Кирилов: С много работа и постоянство. С любов към това, което правим. Присъединяването на Николай и Софрони, всеки от които има над 20 години опит в бранша, ни помогна да формираме много силен и сплотен екип. Макар да сме агенция на едва 3 години, вече започва да си личи нашият почерк.
Николай Стойнов: Опитваме винаги да изненадаме нашите клиенти - да им предложим нещо, което не са виждали до момента. Нестандартните и смели кампании са начин те да бъдат забелязани, да се откроят от конкуренцията и бизнесът им да спечели от това. Точно такива са и кампаниите, които биват наградени на престижните рекламни конкурси.
- Каква е стойността на тези награди за вас?
Пресиян Кирилов: Те са добър стимул и оценка за работата на екипа. И ако трябва да сме честни - важен инструмент за привличане на нови клиенти.
Софрони Милев: Участието ни в този конкурс беше важно, тъй като журито е изцяло международно. Става въпрос за експерти с награди от най-престижните световни фестивали. Тяхната оценка ни помага да сверим часовниците си и да натрупаме увереност, че сме на прав път.
- Често агенцията ви застава зад различни социални каузи. Как ги намирате?
Николай Стойнов: По-скоро те ни намират. Често се случва компании, които планират социална инициатива, да се свържат с нас, след като са попаднали на наша кампания и тя им е въздействала.
Пресиян Кирилов: Макар действително да се гордеем с нашите социални проекти, фокусът ни като рекламна агенция си остава върху решаването на комуникационни проблеми на бизнеса.
- Кои са настоящите ви клиенти?
Пресиян Кирилов: Най-големият ни дългосрочен клиент към момента са двата мола Galleria Бургас и Galleria Стара Загора. Сред дългогодишните ни партньорства са тези с издателството за детски книги "Мармот" и семейната кафе пекарна "Martines". За втора поредна година, заедно с нашите партньори от ПР агенция d:istinkt, работим над социалната кампания на "Каменица" АД - "Алкохолът е лош шофьор". През последните месеци реализирахме и много кампании на проектна база, сред които бих отличил тези за "Братя Хлебари", nPloy (в сътрудничество с ПР агенция Propaganda) и онлайн платформата за осиновяване на бездомни котета Purrs.
- Какво отличава together& от останалите агенции на пазара?
Пресиян Кирилов: Като много други агенции, и ние предлагаме пълно рекламно обслужване. И все пак всяка агенция си има своята индивидуалност. Наши клиенти са ми споделяли, че много ценят при нас стратегическото и концептуално мислене. Както и цялостното отношение.
Софрони Милев: Всеки от нас тримата е бил през годините част от някоя от най-големите и успешни агенции на пазара. Взели сме най-доброто от всяка от тях и сме добавили нашата гледна точка за това как трябва да се случват нещата.
- Какви са целите пред together& оттук нататък?
Пресиян Кирилов: Стремим се да се разрастваме внимателно. Да останем компактен екип с микс от специалисти с дългогодишен опит и млади адекватни хора, които да внасят свежест и ентусиазъм. От гледна точка на клиентите, работим и на проектна база, но опитваме да създаваме дългосрочни партньорства - имаме клиенти, с които сме заедно от самото начало на агенцията. Амбицията ни е в близките няколко години да добавим към портфолиото си големи световни брандове и да излезем извън границите на България.
Николай Стойнов: Не мечтаем да сме най-голямата агенция на пазара. Основната ни цел е да надграждаме в посока качество, а не количество. За мен лично е изключително важно и да запазим добрата атмосфера в офиса - да продължим да се чувстваме добре с хората, с които работим. Без това нито една награда или спечелен клиент не биха имали особен смисъл.
- Притеснявате ли се, че изкуственият интелект ще вземе хляба ви?
Пресиян Кирилов: AI е най-малкият проблем на индустрията ни. По-скоро ще ни е от помощ за оптимизиране на някои процеси.
Софрони Милев: Следя темата, но засега няма опасност творчеството да има изкуствен заместител. Виждам обаче практични приложения на тези нови технологии.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.