Комуникационна агенция together& е най-награждаваната на IAB MIXX Awards 2023

Комуникационна агенция together& е най-награждаваната на IAB MIXX Awards 2023

С 2 златни, 3 сребърни и 4 бронзови награди, together& е най-награждаваната рекламна агенция на тазгодишното издание на фестивала за дигитална реклама IAB MIXX AWARDS 2023 Bulgaria. По този повод разговаряме с Пресиян Кирилов (съдружник и client service директор в агенцията), Николай Стойнов (творчески директор) и Софрони Милев (арт директор). 

- Как се става най-награждавана агенция на IAB MIXX AWARDS 2023?

Пресиян Кирилов: С много работа и постоянство. С любов към това, което правим. Присъединяването на Николай и Софрони, всеки от които има над 20 години опит в бранша, ни помогна да формираме много силен и сплотен екип. Макар да сме агенция на едва 3 години, вече започва да си личи нашият почерк.

Николай Стойнов: Опитваме винаги да изненадаме нашите клиенти - да им предложим нещо, което не са виждали до момента. Нестандартните и смели кампании са начин те да бъдат забелязани, да се откроят от конкуренцията и бизнесът им да спечели от това. Точно такива са и кампаниите, които биват наградени на престижните рекламни конкурси. 

- Каква е стойността на тези награди за вас?

Пресиян Кирилов: Те са добър стимул и оценка за работата на екипа. И ако трябва да сме честни - важен инструмент за привличане на нови клиенти.

Софрони Милев: Участието ни в този конкурс беше важно, тъй като журито е изцяло международно. Става въпрос за експерти с награди от най-престижните световни фестивали. Тяхната оценка ни помага да сверим часовниците си и да натрупаме увереност, че сме на прав път.

- Често агенцията ви застава зад различни социални каузи. Как ги намирате?

Николай Стойнов: По-скоро те ни намират. Често се случва компании, които планират социална инициатива, да се свържат с нас, след като са попаднали на наша кампания и тя им е въздействала. 

Пресиян Кирилов: Макар действително да се гордеем с нашите социални проекти, фокусът ни като рекламна агенция си остава върху решаването на комуникационни проблеми на бизнеса.  

- Кои са настоящите ви клиенти?

Пресиян Кирилов: Най-големият ни дългосрочен клиент към момента са двата мола Galleria Бургас и Galleria Стара Загора. Сред дългогодишните ни партньорства са тези с издателството за детски книги "Мармот" и семейната кафе пекарна "Martines". За втора поредна година, заедно с нашите партньори от ПР агенция d:istinkt, работим над социалната кампания на "Каменица" АД - "Алкохолът е лош шофьор". През последните месеци реализирахме и много кампании на проектна база, сред които бих отличил тези за "Братя Хлебари", nPloy (в сътрудничество с ПР агенция Propaganda) и онлайн платформата за осиновяване на бездомни котета Purrs. 

- Какво отличава together& от останалите агенции на пазара?

Пресиян Кирилов: Като много други агенции, и ние предлагаме пълно рекламно обслужване. И все пак всяка агенция си има своята индивидуалност. Наши клиенти са ми споделяли, че много ценят при нас стратегическото и концептуално мислене. Както и цялостното отношение.

Софрони Милев: Всеки от нас тримата е бил през годините част от някоя от най-големите и успешни агенции на пазара. Взели сме най-доброто от всяка от тях и сме добавили нашата гледна точка за това как трябва да се случват нещата.

- Какви са целите пред together& оттук нататък?

Пресиян Кирилов: Стремим се да се разрастваме внимателно. Да останем компактен екип с микс от специалисти с дългогодишен опит и млади адекватни хора, които да внасят свежест и ентусиазъм. От гледна точка на клиентите, работим и на проектна база, но опитваме да създаваме дългосрочни партньорства - имаме клиенти, с които сме заедно от самото начало на агенцията. Амбицията ни е в близките няколко години да добавим към портфолиото си големи световни брандове и да излезем извън границите на България. 

Николай Стойнов: Не мечтаем да сме най-голямата агенция на пазара. Основната ни цел е да надграждаме в посока качество, а не количество. За мен лично е изключително важно и да запазим добрата атмосфера в офиса - да продължим да се чувстваме добре с хората, с които работим. Без това нито една награда или спечелен клиент не биха имали особен смисъл. 

- Притеснявате ли се, че изкуственият интелект ще вземе хляба ви?

Пресиян Кирилов: AI е най-малкият проблем на индустрията ни. По-скоро ще ни е от помощ за оптимизиране на някои процеси. 

Софрони Милев: Следя темата, но засега няма опасност творчеството да има изкуствен заместител. Виждам обаче практични приложения на тези нови технологии. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Теодор Георгиев, Нестле България: Гората не расте за ден, но живее за поколения
САЩ започват голяма военна операция „Южно копие“ срещу латиномериканските наркокартели
На днешната дата, 14 ноември. Имен ден празнуват Филип, Фильо, Филка
Правителството предложи Румен Спецов за особен търговски представител в „Лукойл Нефтохим“
Борисов: България може още днес да получи дерогация за санкциите срещу руския петрол
Изследване на ДНК: Хитлер е имал висок риск от аутизъм, биполярно разстройство и шизофрения
Мафията в TikTok: Как престъпните групировки използват социалните мрежи за набиране на кадри?
Германия ще събира наборни войници чрез жребий и със задължителен медицински преглед