Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Levi’s отмени на Острова реклама с улични бунтове
Часове след като представи във Facebook видеото за новата си глобална рекламна кампания, Levi’s отмени плановете за излъчването му в кината и телевизионния ефир във Великобритания.
Кадрите показват демонстрациите на бурна тълпа от младежи на улицата в големия град. В 48. секунда от клипа младеж, участващ в протеста провокира полицията.
Рекламата представя сцени от демонстрациите на младежи на 1 май в Берлин, пише AdvertisingAge. Наречена е “Go Forth” ("Давай!"), а посланието й е, че младите хора притежават силата да създават положителни промени в света. Филмът също така иска да покаже „младежкия оптимизъм” и не е свързан с конкретно движение или политическа тема, твърдят създателите му.
Тя е криейтив идея на агенция Wieden & Kennedy. Кампанията по план ще бъде подкрепена от дигитална, печатна, външа реклама и вътрешни елементи, поставени в магазините.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.