LinkedIn с нови прозрения за творческото представяне в приложението (Инфографика)

LinkedIn с нови прозрения за творческото представяне в приложението (Инфографика)

LinkedIn сподели някои нови прозрения за това какво стимулира реакцията при стимулиране на творческото представяне в приложението и как можете да направите своите реклами и публикации в LinkedIn така, че да се открояват в потока.

Прозренията се основават на анализ на 13,6K творчески активи в приложението, извършен в партньорство с VidMob, съчетан със собствените вътрешни прозрения на LinkedIn. Резултатът е преглед на три ключови тенденции, които стимулират ангажираността в приложението, пише socialmediatoday.com

Тези три тенденции са:

  • AI в рекламата – С повече реклами за AI, важно е да се съсредоточите върху предимствата, а не върху самата технология
  • Емоционална автентичност – Изобразяването на сценарии от реалния живот и хора води до по-добро представяне
  • Еволюция на цветовете – Удебелените цветове могат да ви помогнат да се откроите в емисията на LinkedIn

Това са няколко добри съвета, които може да си струва да включите в планирането си за 2025 г.

Можете да разгледате преглед на творческите съвети на LinkedIn в инфографиката по-долу или да прочетете пълния преглед тук

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Германското разузнаване: 90% е вероятността коронавирусът да е изтекъл от лабораторията в Ухан
Тръмп заплаши с 200% мита за виното и други алколни продукти, ако ЕС не премахне тарифата върху уискито
Ройтерс: Русия е представила на САЩ списък с искания за сделка за прекратяване на войната срещу Украйна
След преизчисляването: „Величие“ прехвърлят 4-процентната бариера за влизане в парламента
Конституционният съд обяви за незаконен изборът на 16 депутати
Анджей Дуда призова САЩ да разположат ядрени бойни глави на територията на Полша
Антибиотиците и лекарствата за вирусни инфекции ще са безплатни за малките деца