LinkedIn с нови прозрения за творческото представяне в приложението (Инфографика)
LinkedIn сподели някои нови прозрения за това какво стимулира реакцията при стимулиране на творческото представяне в приложението и как можете да направите своите реклами и публикации в LinkedIn така, че да се открояват в потока.
Прозренията се основават на анализ на 13,6K творчески активи в приложението, извършен в партньорство с VidMob, съчетан със собствените вътрешни прозрения на LinkedIn. Резултатът е преглед на три ключови тенденции, които стимулират ангажираността в приложението, пише socialmediatoday.com.
Тези три тенденции са:
- AI в рекламата – С повече реклами за AI, важно е да се съсредоточите върху предимствата, а не върху самата технология
- Емоционална автентичност – Изобразяването на сценарии от реалния живот и хора води до по-добро представяне
- Еволюция на цветовете – Удебелените цветове могат да ви помогнат да се откроите в емисията на LinkedIn
Това са няколко добри съвета, които може да си струва да включите в планирането си за 2025 г.
Можете да разгледате преглед на творческите съвети на LinkedIn в инфографиката по-долу или да прочетете пълния преглед тук.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.