ТРАЙНА//// M&M’s насърчава единството между поколенията с нова творческа платформа

ТРАЙНА//// M&M’s насърчава единството между поколенията с нова творческа платформа

В момент, когато много марки потребителски стоки се преоткриват, за да обслужват по-добре поколението Z, M&M’s разкри нова творческа платформа, наречена „Заедно е по-забавно“, която популяризира послание за заедност чрез хумор и междупоколенческа връзка.

Концепцията за платформата се ражда на база на данни от проучвания на YouGov и Statista, които показват, че мнозинството от поколението Z, милениалите и бумърите в САЩ посочват M&M's като любимите им бонбони, което е в основата на широката привлекателност на сладкарската марка, собственост на Mars, пише Marketing Dive

Новите реклами изобразяват събития, включително семейна филмова вечер и романтична двойка, която се установява на вечер, нарушена от гостуващ роднина, където M&M’s обединяват хората. Характерните говорители на марката се шегуват и добавят елемент на изненада в рекламите. 

Инициативата е разработена за глобална аудитория, обхващаща над 100 пазара, с акцент върху амперсанда в името на M&M, за да се подчертае темата за единството. 

„Знаем, че за да запазим тази емблематичност, трябва и ще продължим да държим феновете в центъра на това как марката M&M's оживява. Съвместното създаване е бъдещето на изграждането на марка и „Заедно е по-забавно“ полага основите да правим точно това“, каза Ранкин Карол, глобален главен креативен директор на Mars Snacking, в изявление. 

Новите реклами изобразяват хора от различни възрасти и произход, които се обединяват около M&M's. В един рекламен спот, рекламиращ M&M's Minis, двойка милениали с нетърпение чака да види дали детето им е свикнало да ходи само до тоалетната, само за да бъде изненадана, когато червеният говорител на M&M излиза от тоалетната и иска награда.

Друга реклама, наречена „Jump Scare“, показва родители, които сядат да гледат филм на ужасите с близнаците си, когато бащата внезапно издава висок писък. Синият M&M предупреждава, че страховете едва започват.

Всяко видео завършва с продуктите на M&M's, като „&“ в логото мига в различни цветове.

Други реклами, пускани като част от „Заедно е по-забавно“, са по-ориентирани към продуктите, подчертавайки вкуса на предложения като M&M's с вкус на фъстъци и млечен шоколад.

Кампанията ще се проведе в дигитални, социални, телевизионни, външни и други традиционни рекламни канали и ще включва партньорство и активации в магазините на марката, според подробности, споделени с Marketing Dive.

„Заедно е по-забавно“ („It's More Fun Together“) е създадена от Team OMC и BBDO с платени медии от EssenceMediacom и PR от Weber Shandwick.

Други марки сладкарски изделия напоследък предприеха подобен подход. Twix, друг продукт от портфолиото на Mars, се отказа от дългогодишния фокус върху ляво-дясното разделение на своите двойни шоколадови блокчета по-рано тази година, като се насочи към маркетинг, който кара хората да работят заедно. Кампанията за милиони долари „Две са повече от едно“ има за цел да се обърне внимание на това колко болни са младите потребители от поляризация и да се възползва от интереса им да живеят живота пълноценно.

Засилването на творческите инициативи на Mars идва в момент, когато потенциално обмисля други промени в маркетинга си. Компанията планира да премести медийния си акаунт от WPP Media (преди GroupM) в Publicis, съобщи Digiday, позовавайки се на източници, запознати с въпроса. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ