M&C Saatchi поема глобалната реклама на Vertu

M&C Saatchi поема глобалната реклама на Vertu

Марката луксозни мобилни телефони Vertu, която е собственост на Nokia, избра рекламна агенция M&C Saatchi за новата си глобална рекламна кампания. M&C Saatchi спечели надпреварата за изпълнител на рекламния проект, надминавайки предложенията на Fallon и JWT. Тя беше избрана „заради усета й към търговския успех и плановете брандът да премине в нова, различна фаза от развитието си”. Така завърши процесът на разглеждане на документите на агенциите с кандидатура за изпълнение на рекламата на луксозната марка, който започна през януари, съобщи campaignlive.co.uk.

M&C Saatchi ще поеме глобална интегрирана кампания в различните медии, която ще промотира новия модел телефони Vertu.

Представени на пазара през 2000 г., мобилните апарати Vertu започнаха да се продават в бижутерските магазини и в моловете на 50 държави и станаха една от емблематичните придобивки на богатите.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Простреляха приближения до Тръмп консервативен активист Чарли Кърк
Зеленски призова за създаване на въздушен щит над Европа
Времето: Студен атмосферен фронт носи облаци и дъжд
Учени развъждат редки и застрашени видове в най-дългата река в Китай
УНИЦЕФ: България е сред страните с най-високи нива на затлъстяване сред децата в Европа
Кристин Лагард приветства управителя на БНБ Димитър Радев като наблюдател в Управителния съвет на ЕЦБ
Бизнес перспективи: Ще запази ли ЕС забраната за продажба на нови дизелови и бензинови коли?
Най-близкият съперник: Основателят на Oracle почти настига Мъск по богатство