McDonalds влезе във Farmville

McDonalds влезе във Farmville

Гигантът за бързо хранене McDonalds стана първата компания, която реши да рекламира, чрез вграждане на името в популярната игра на Facebook, Farmville. McDonalds си партнира с компанията за онлайн игри Zynga и създаде своя собствена виртуална ферма, отворена за всеки, пише creativity-online.com.

Фермата на McDonalds дава възможност на потребителите да влязат в нея в рамките на един ден и там да отглеждат на воля царевица, домати и посеви. В нея те могат да спечелят хранителни продукти от виртуалното McCafe и така да добият повече енергия, която ще ги направи по-бързи в занаята на интернет фермерството.

Като награда, всеки от тях може да получи полет с балон на McDonalds, с който може да се издигне над известна част от фермерското село и да види собствения си дом.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Култовият екшън „Жега“ се завръща след 30 г. с вероятен състав Леонардо ди Каприо и Крисчън Бейл
Традиционният маркетинг се проваля. Ето как да спечелите вниманието на клиента
От JPMorgan предупреждават за възможна „корекция“ в оценките на свързаните с AI компании
Зеленски: Украйна ще се опита да поднови отново дипломатическия процес за прекратяване на войната с Русия
Времето: Облачно и със значителни валежи в някои райони на страната
На днешната дата, 19 ноември. Рождениците днес
Цитат на деня
Британският вътрешен министър: Ситуацията с предоставянето на убежища на бежанци е извън контрол