McDonald`s с ново рекламно послание

McDonald`s с ново рекламно послание

„Lovin' Beats Hatin'” – „Любовта побеждава омразата” ще се появи като нов рекламен слоган на веригата ресторанти за бързо хранене McDonald's от следващата година, съобщава The Wall Street Journal. Рекламната кампания за въвеждането на новия слоган се очаква да стратира още от 1 януари, а месец по-късно в ефира на NBC ще бъде показан  60-секунден клип в рамките на Super Bowl XLIX.

Интересното е, че McDonald's няма намерение да се отказва от основния си слоган „I'm Lovin' It”. Миналата седмица веригата представи друга капмания под девиза „Our food, Your questions” (Нашата храна. Вашите въпроси), чиято цел е да опровергае някои слухове за продукцията на бранда.

Печалбите на McDonald's Corp спаднаха с 30% през третото тримесечие на  2014 г=, като до голяма степен това се дължи на затварянето на ресторантите в Русия и Украйна. За да се справи с низходящия тренд, McDonald's залага на нова стратегия на развитие, със сериозни промени в предлаганите менюта. Шефът на компанията Майк Ендерс възнамерява да бъдат свалени всички непопулярни блюда и да се предостави по-голяма свободо на регионалните подразделения да подбират рецептурник, съобразен с местните вкусове.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ