McDonald`s с ново рекламно послание

McDonald`s с ново рекламно послание

„Lovin' Beats Hatin'” – „Любовта побеждава омразата” ще се появи като нов рекламен слоган на веригата ресторанти за бързо хранене McDonald's от следващата година, съобщава The Wall Street Journal. Рекламната кампания за въвеждането на новия слоган се очаква да стратира още от 1 януари, а месец по-късно в ефира на NBC ще бъде показан  60-секунден клип в рамките на Super Bowl XLIX.

Интересното е, че McDonald's няма намерение да се отказва от основния си слоган „I'm Lovin' It”. Миналата седмица веригата представи друга капмания под девиза „Our food, Your questions” (Нашата храна. Вашите въпроси), чиято цел е да опровергае някои слухове за продукцията на бранда.

Печалбите на McDonald's Corp спаднаха с 30% през третото тримесечие на  2014 г=, като до голяма степен това се дължи на затварянето на ресторантите в Русия и Украйна. За да се справи с низходящия тренд, McDonald's залага на нова стратегия на развитие, със сериозни промени в предлаганите менюта. Шефът на компанията Майк Ендерс възнамерява да бъдат свалени всички непопулярни блюда и да се предостави по-голяма свободо на регионалните подразделения да подбират рецептурник, съобразен с местните вкусове.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 25 до 31 август
На днешната дата, 26 август. Имен ден празнуват Адриан, Адриана, Наталия
Зеленски: Украйна има за цел да си осигури поне 1 млрд. долара месечно за закупуване на оръжия от САЩ
„Трябва да ни дадат магнити“: Тръмп предупреждава за 200% мита върху Китай, ако износът бъде ограничен
Германският концерн „Райнметал“ ще строи в България два завода – за артилерийски снаряди и барут
Между принцовете Уилям и Хари зрее конфликт заради нов филм за майка им Даяна
Стратегиите, които ще ви помогнат да отключите пълния потенциал на вашите служители
Реформа в наказанията: Британци с провинения ще бъдат лишени от посещение на пъбове и футболни мачове