Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|McDonald`s с ново рекламно послание
„Lovin' Beats Hatin'” – „Любовта побеждава омразата” ще се появи като нов рекламен слоган на веригата ресторанти за бързо хранене McDonald's от следващата година, съобщава The Wall Street Journal. Рекламната кампания за въвеждането на новия слоган се очаква да стратира още от 1 януари, а месец по-късно в ефира на NBC ще бъде показан 60-секунден клип в рамките на Super Bowl XLIX.
Интересното е, че McDonald's няма намерение да се отказва от основния си слоган „I'm Lovin' It”. Миналата седмица веригата представи друга капмания под девиза „Our food, Your questions” (Нашата храна. Вашите въпроси), чиято цел е да опровергае някои слухове за продукцията на бранда.
Печалбите на McDonald's Corp спаднаха с 30% през третото тримесечие на 2014 г=, като до голяма степен това се дължи на затварянето на ресторантите в Русия и Украйна. За да се справи с низходящия тренд, McDonald's залага на нова стратегия на развитие, със сериозни промени в предлаганите менюта. Шефът на компанията Майк Ендерс възнамерява да бъдат свалени всички непопулярни блюда и да се предостави по-голяма свободо на регионалните подразделения да подбират рецептурник, съобразен с местните вкусове.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.