Mercedes-Benz представи реклама, режисирана в Twitter

Агенция AMV BBDO и Mercedes-Benz се насочиха към младата аудитория на пазара със своята нова, интерактивна ТВ кампания "You Drive". Трейлърът можете да видите след този текст. Видеото приканва потребителите да се включат в социалната мрежа Twitter и от нея да дирижират случващото се в рекламата. Така се получава любопитна игра, която свързва телевизионната аудитория с мобилната.

Сюжетът в рекламата е следният: музикална суперзвезда (Кейн Робинсън) опитва да се добере до тайна лодка. За да го стори се налага да заобиколи служителите на реда – те правят всичко възможно това да не се случи.

Режисьорът Ян Димандж заснема няколко сцени в Португалия. Те ще бъдат показвани в зависимост от действията на потребителите.

Великобритания разполага с най-много "хора на двойните екрани", които гледат телевизия с мобилно устройство в ръка. Ето защо кампанията ще стартира по време на минутите за реклама в британското издание на музикалното шоу за таланти X-Factor, пише creativity-online.com.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Бойко Борисов: Вече нямаме мнозинство за правителство, ГЕРБ, ИТН и БСП са малцинство със 100 депутати
Времето: Непосилна жега от 37-42 градуса, а привечер - гръмотевици
Проект: Здравните кабинети в детски градини и училища с нови изисквания и дейности
Европейски рекорд за всички времена: Турция измери 50,5 градуса по Целзий
Гърция поиска помощ от ЕС в борбата с горските пожари
Меси получи наказание за отказа да играе в Мача на звездите в САЩ
Поредна нощ на протести в Украйна: Демонстрантите обвиниха Зеленски в авторитаризъм
На днешната дата, 27 юли. Имен ден празнуват Добрин, Добри и Панталей