Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Mercedes-Benz представи реклама, режисирана в Twitter
Агенция AMV BBDO и Mercedes-Benz се насочиха към младата аудитория на пазара със своята нова, интерактивна ТВ кампания "You Drive". Трейлърът можете да видите след този текст. Видеото приканва потребителите да се включат в социалната мрежа Twitter и от нея да дирижират случващото се в рекламата. Така се получава любопитна игра, която свързва телевизионната аудитория с мобилната.
Сюжетът в рекламата е следният: музикална суперзвезда (Кейн Робинсън) опитва да се добере до тайна лодка. За да го стори се налага да заобиколи служителите на реда – те правят всичко възможно това да не се случи.
Режисьорът Ян Димандж заснема няколко сцени в Португалия. Те ще бъдат показвани в зависимост от действията на потребителите.
Великобритания разполага с най-много "хора на двойните екрани", които гледат телевизия с мобилно устройство в ръка. Ето защо кампанията ще стартира по време на минутите за реклама в британското издание на музикалното шоу за таланти X-Factor, пише creativity-online.com.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.