Ogilvy с провокативен поглед на поведението в социалните мрежи (видео)


Замисляли ли сте как би изглеждало поведението ни във Facebook, Twitter и всички  други социални мрежи извън интернет? Специалисти от рекламна агенция Ogilvy Johannesburg си зададоха този въпрос и решиха да проектират в реалния живот поведението на хората във виртуалния свят.  В

търсене на отговора творцеският екип на агенцията снима провокативно видео, предназначено за реклама на водещия мобилен оператор в Южна Африка Cell C. В него, забавен младеж се разхожда из града и поставя стикери „Харесва ми” по минувачи, сгради и всякакви други случайни обекти. Снима се с полароид и след това моли непознати да оценят снимките, обновява си статуса на тухлена стена.

„Излезте от електронната „кутия” и вижте как изглежда светът без Social Media!”  - очевидно, това е социалното послание на създателите на клипа, който следва.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата, 24 ноември. Честит имен ден на Екатерина, Катя, Катина, Катерина, Кина
Разформироваха министерството за правителствена ефективност на САЩ
Нещата, които разграничават страхотните лидери от посредствените шефове
Щом Уолстрийт предупреждава за рисковани ИИ инвестиции и трупащи се дългове, значи нещо наистина не върви добре
Между разума и чувствата - невробиология на вечния сблъсък
Цитат на деня
Оптимизъм, но и предпазливост в нагласите на финансовите директори от Централна и Източна Европа
Министерство на туризма проверява готовността на курортите за зимния сезон