Ogilvy с провокативен поглед на поведението в социалните мрежи (видео)

Замисляли ли сте как би изглеждало поведението ни във Facebook, Twitter и всички  други социални мрежи извън интернет? Специалисти от рекламна агенция Ogilvy Johannesburg си зададоха този въпрос и решиха да проектират в реалния живот поведението на хората във виртуалния свят.  В

търсене на отговора творцеският екип на агенцията снима провокативно видео, предназначено за реклама на водещия мобилен оператор в Южна Африка Cell C. В него, забавен младеж се разхожда из града и поставя стикери „Харесва ми” по минувачи, сгради и всякакви други случайни обекти. Снима се с полароид и след това моли непознати да оценят снимките, обновява си статуса на тухлена стена.

„Излезте от електронната „кутия” и вижте как изглежда светът без Social Media!”  - очевидно, това е социалното послание на създателите на клипа, който следва.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Бойко Борисов: Вече нямаме мнозинство за правителство, ГЕРБ, ИТН и БСП са малцинство със 100 депутати
Времето: Непосилна жега от 37-42 градуса, а привечер - гръмотевици
Проект: Здравните кабинети в детски градини и училища с нови изисквания и дейности
Европейски рекорд за всички времена: Турция измери 50,5 градуса по Целзий
Гърция поиска помощ от ЕС в борбата с горските пожари
Меси получи наказание за отказа да играе в Мача на звездите в САЩ
Поредна нощ на протести в Украйна: Демонстрантите обвиниха Зеленски в авторитаризъм
На днешната дата, 27 юли. Имен ден празнуват Добрин, Добри и Панталей