Oscar Mayer ребрандира Wienermobile за първи път от 1936 г.
Oscar Mayer ребрандира своя типичен мотор с форма на хотдог от Wienermobile на Frankmobile. Това е първата подобна промяна за странстващото, удължено превозно средство, откакто дебютира през 1936 г. Търговецът на Kraft Heinz съобщи, че ремонтът популяризира продуктите, които са изцяло от говеждо месо, които наскоро смениха рецептата си за по-балансиран, ароматен вкус, предава Marketing dive.
Промените засягат и Wiener Whistles на Oscar Mayer, които сега са Frank Whistles, и драйверите Hotdogger, които ще бъдат наричани Frankfurters. Като част от внедряването, Frankmobiles ще раздава купони за безплатен пакет хот-дог на клиенти с името Франк.
Oscar Mayer разтърсва стратегията си за хот дог преди уикенда на Деня на паметта, даващ началото на сезона за готвене. Творческата агенция Johannes Leonardo, PR агенцията Zeno Group и социалната агенция The Kitchen подпомогнаха инициативата, насочена към неофициалното начало на лятото.
Автопарк от шест Frankmobiles, излизащи по улиците тази седмица, има за цел да повиши осведомеността за преформулирания 100% Beef Franks на Oscar Mayer, тъй като продуктът пристига на рафтовете на хранителните магазини в цялата страна.
Междувременно, раздаването на безплатните пакети "Franks for Frank" се стреми да привлече пешеходци към привлекателните превозни средства, които обикалят из страната и могат да бъдат проследени чрез интерактивна карта на уебсайта на Oscar Mayer. Франкмобилите идват оборудвани с надписи "Please do not lick", но са до голяма степен подобни по дизайн на стария Wienermobile, който съществува от Голямата депресия.
Фокусът на ребрандирането върху естествени, 100% говежди съставки може да бъде трик за спечелване на потребителите, които са стояли далеч от преработените храни, тенденция, която тежеше на Oscar Mayer и Kraft Heinz в миналото. Kraft Heinz намали стойността на своите марки Oscar Mayer и Kraft с 15,4 милиарда долара през 2019 г.
Пандемията помогна на пакетираните храни да получат втора победа поради това, че повече хора започнаха да готвят у дома, въпреки че категорията сега се бори със скоковете на цените, водени от инфлацията. Kraft Heinz наскоро публикува печалби за първото тримесечие, които надминаха прогнозите на Wall Street.
Основната промяна на Wienermobile от Oscar Mayer е част от платформата на марката "Keep It Oscar", създадена с Йоханес Леонардо преди две години. Опресняването има за цел да внесе по-голямо единство в портфолиото на Oscar Mayer, като същевременно се фокусира върху нестандартния маркетинг. През април Oscar Mayer преобразува тогавашния Wienermobile в сватбен параклис, където двойките в Лас Вегас могат да сключат брак.
Превод и редакция: Нели Тодорова
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.