Познавате ли ги достатъчно добре?
Попитайте всеки търговец и той ще ви каже, че познаването на аудиторията е задължително условие за успеха на една кампания. Това знание помага да се вземат решения за вида на съобщенията, които се използват, каналите, към които са насочени, и разбира се, съдържанието, което компанията създава. Но дори дълбокото разбиране на аудиторията може да накара и най-добрия маркетолог да гадае.
Запитайте се дали вашата изпитана тактика все още работи или трябва да промените нещата? Предоставяте ли най-оптималните съобщения на своята аудитория или има нещо по-добро, за което още не сте се сетили?
За да внесат яснота в несигурността, някои търговци придават огромна стойност на своите данни. Те работят с доверени партньори, за да събират информация и да проучват своите клиенти. Те изучават карти на пътя на клиентите, за да идентифицират критични допирни точки, където тяхното съдържание ще донесе най-голяма стойност. И използват анализи в реално време, за да измерват успеха на кампанията, като същевременно коригират тактиката, когато е необходимо. Това са маркетолозите, които посвещават голяма част от кариерата си на създаване на кампании, които карат публиката да се възхищава, но кой прави същото за тях?
В началото на септември Mailchimp отговори на този въпрос със своята нестандартна и привличаща вниманието кампания "Guess Less, Sell More". Този умен подход доказва, че познаването на вашата аудитория е ключът към осигуряването на най-успешния резултат.
С 12 милиона клиенти, Mailchimp се счита за платформа номер едно за автоматизация на електронна поща и маркетинг на пазара. Средно 500 милиона имейла се изпращат от Mailchimp всеки ден и можете да се обзаложите, че организацията се възползва от прозренията, които обемът от имейли може да събере. С всеки изпратен имейл, наборът от данни нараства. Данните на Mailchimp са най-голямото му конкурентно предимство, но твърде малко търговци дори знаят, че съществува.
Събирайки данни от високоефективни кампании във всяка индустрия, платформата предлага промени в съдържанието въз основа на това, което прогнозира, че ще се представи най-добре въз основа на прозрения. Тези данни помагат и за прогнозиране за сегментирането на клиентите, което позволява на търговците да поставят аудитории в различни фунии за реализация в рамките на своите имейл кампании. И това е само върхът на айсберга.
Кампанията "Guess Less, Sell More" включва привличащи окото визуални елементи, които обединяват различни общи елементи – например котка, бухал и прилеп, комбинирани в едно, или сандвич, който също действа като сандали, в запомнящи се, малко странни творения. Една от целите на тази кампания е проста: да привлече и задържи вниманието на зрителите. Чрез силно визуално изживяване Mailchimp пресъздава усещането за несигурност, което изпитва целевата аудитория, помагайки им да разберат, че разбира тяхната болка, като същевременно посочва своята платформа като решение.
Този ориентиран към клиента подход към съдържанието в момента е приоритет от 58% от търговците днес, но само 14% смятат, че тяхната организация като цяло прави ориентирането към клиента приоритет. Ако сте маркетолог, който се надява да постигне подобен успех и да покаже стойността на този подход, помислете за печалбите от тази кампания, които можете да повторите:
- Покажете на клиентите си, че наистина разбирате проблемите им: Идентифицирайте болезнените точки на клиента си и разработете съдържание, което не просто казва на аудиторията ви, че разбирате болката им, но вместо това я показва.
- Доставяйте визуално съдържание, което ги спира по пътя им: 91% от аудиторията изисква визуално съдържание като основна, вторична и третична форма на предоставяне на информация от марки, борещи се за тяхното внимание. Обаче 94% от първите впечатления се основават на дизайна на това съдържание. Това означава, че трябва да дадете приоритет на производствената стойност в цялото визуално съдържание, което произвеждате, за да създавате страхотно първо впечатление всеки път.
- Уверете се, че вашето съдържание работи за различни канали: Създавайте съдържание, което е достатъчно гъвкаво, за да живее във всеки канал (както офлайн, така и онлайн), на който е вашата целева аудитория. В случая на тази кампания, например, едни и същи изображения се използват за създаване на видеореклами, печатни реклами в индустриални списания, или например, реклами за седмицата на модата в Ню Йорк.
Източник: Ейми Балиет за Inc.com
Превод и редакция: Нели Тодорова
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.